Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVácha, Zbyněk
dc.contributor.authorVybíralová, Soňa
dc.date.accessioned2024-03-12T09:54:55Z
dc.date.available2024-03-12T09:54:55Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-01-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44277
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je pes v životě předškolního dítěte. Cílem je poukázat na soužití dítěte a psa, na výhody či nevýhody plynoucí z rozhodnutí, pořídit psa do rodiny s dítětem. V teoretické části se práce zabývá využitím psa pro člověka jako takového, seznamuje s canisterapií, vlivu na děti po psychické stránce, zabývá se také důležitostí výchovy k lásce ke zvířatům. Praktická část je pojata formou projektového týdne. Lze použít jako metodika nejen pro učitele v mateřských školách. Součástí praktické části je orientační výzkumná sonda, jejímž cílem bylo zjistit motivaci rodin pro pořízení psa do domácnosti. Z výsledků vyplývá, že nejčastější motivací byla zkušenost z dětství a zároveň očekávané přátelství se psem, které chtěli rodiče dopřát svým dětem. Téměř všichni respondenti uvedli, že pes je pro rodinu s dětmi správným rozhodnutím, které by neměnili.cze
dc.format66 s.
dc.format66 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpescze
dc.subjectdítě předškolního věkucze
dc.subjectčinnosti se psycze
dc.subjectděti a pescze
dc.subjectprojektový týdencze
dc.subjectdogeng
dc.subjectpreschool childeng
dc.subjectactivities with dogseng
dc.subjectchildren and dogeng
dc.subjectproject weekeng
dc.titlePes v životě dítěte předškolního věkucze
dc.title.alternativeDog in the life of preschool childeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag59398
dc.description.abstract-translatedThe topic of this bachelor thesis is the dog in the life of a preschool child. The aim is to point out the coexistence of a child and a dog, the advantages or disadvantages of deciding to purchase a dog for a family with a child. In the theoretical part, the work deals with the use of the dog for humans, introduces canistherapy, the impact on children from a mental point of view; it also deals with the importance of bringing up to love the animals. The practical part is conceived in the form of a project week. It can be used as a methodology not only for teachers in kindergartens. Part of the practical part is an orientation research probe, the aim of which was to find out the motivation of families to acquire a dog for the household. The results show that the most common motivation was the experience from childhood and at the same time the expected friendship with the dog, which parents wanted to indulge their children with. Almost all respondents stated that a dog is the right decision for a family with children, which they would not change.eng
dc.date.accepted2021-01-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeChmelová, Štěpánka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam