Výuka tématu poruchy příjmu potravy na 2. stupni základní školy
Abstrakt
Cílem bakalářské práce bylo vytvoření výukového programu na téma poruchy příjmu potravy. Tento program byl následně ověřen na 2. stupni základní školy v Plzeňském kraji. Vzhledem k situaci vše proběhlo online formou. Tohoto programu se účastnili žáci dvou paralelních tříd 8. ročníku. Náhodně byla vybrána jedna třída jako experimentální, kde výuka proběhla podle autorského programu, který sestával jak z prezentace vytvořené v Powerpointu, tak ze zapojení aplikace Kahoot!, brainstormingu a ukázkou skutečných příběhů. Ve druhé třídě - kontrolní skupině - výuka proběhla klasickým výkladem doprovázeným prezentací též vytvořené v Powerpointu. Autorský výukový projekt v experimentální skupině a výuka běžná téhož tématu v kontrolní skupině byly na podkladě výsledků Pretestu a dvou Posttestů statisticky vyhodnoceny za pomoci programu MS Excel 2016 a Statistica v. 12.