dc.contributor.advisor | Hrušková, Martina | |
dc.contributor.author | Fajfárková, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:55:39Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:55:39Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44309 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce bylo vytvoření výukového programu na téma poruchy příjmu potravy. Tento program byl následně ověřen na 2. stupni základní školy v Plzeňském kraji. Vzhledem k situaci vše proběhlo online formou. Tohoto programu se účastnili žáci dvou paralelních tříd 8. ročníku. Náhodně byla vybrána jedna třída jako experimentální, kde výuka proběhla podle autorského programu, který sestával jak z prezentace vytvořené v Powerpointu, tak ze zapojení aplikace Kahoot!, brainstormingu a ukázkou skutečných příběhů. Ve druhé třídě - kontrolní skupině - výuka proběhla klasickým výkladem doprovázeným prezentací též vytvořené v Powerpointu. Autorský výukový projekt v experimentální skupině a výuka běžná téhož tématu v kontrolní skupině byly na podkladě výsledků Pretestu a dvou Posttestů statisticky vyhodnoceny za pomoci programu MS Excel 2016 a Statistica v. 12. | cze |
dc.format | 53 s. | |
dc.format | 53 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | poruchy příjmu potravy | cze |
dc.subject | výukový program | cze |
dc.subject | žáci 2. stupně ZŠ | cze |
dc.subject | Pretest - Posttest | cze |
dc.subject | eating disorders | eng |
dc.subject | educational programme | eng |
dc.subject | pupils of grade 6-9 | eng |
dc.subject | Pretest - Posttest | eng |
dc.title | Výuka tématu poruchy příjmu potravy na 2. stupni základní školy | cze |
dc.title.alternative | Teaching about Eating Disorders at Elementary School | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 59759 | |
dc.description.abstract-translated | The objective of this document was the creation of an educational programme aimed at eating disorders. This programme was then verified at grades 6-9 in elementary school in the Pilsen region. Due to current circumstances everything was conducted online. The pupils of two parallel classes from grade 8 took part in this programme. One class was randomly selected as experimental. This class then had the intended programme that included presentations made in Powerpint, used the app Kahoot!, brainstorming and real life examples. In the second class - control group - the teaching method used included only a presentation made in Powerpoint. The author's teaching project in the experimental group and teaching common on the same topic in the control group were statistically evaluated on the basis of the results of the Pretest and two Posttests with the help of MS Excel 2016 and Statistica v. 12. | eng |
dc.date.accepted | 2021-05-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Mu-Přu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Papežová, Nikola | |