Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHrušková, Martina
dc.contributor.authorFajfárková, Tereza
dc.date.accessioned2024-03-12T09:55:39Z
dc.date.available2024-03-12T09:55:39Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44309
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo vytvoření výukového programu na téma poruchy příjmu potravy. Tento program byl následně ověřen na 2. stupni základní školy v Plzeňském kraji. Vzhledem k situaci vše proběhlo online formou. Tohoto programu se účastnili žáci dvou paralelních tříd 8. ročníku. Náhodně byla vybrána jedna třída jako experimentální, kde výuka proběhla podle autorského programu, který sestával jak z prezentace vytvořené v Powerpointu, tak ze zapojení aplikace Kahoot!, brainstormingu a ukázkou skutečných příběhů. Ve druhé třídě - kontrolní skupině - výuka proběhla klasickým výkladem doprovázeným prezentací též vytvořené v Powerpointu. Autorský výukový projekt v experimentální skupině a výuka běžná téhož tématu v kontrolní skupině byly na podkladě výsledků Pretestu a dvou Posttestů statisticky vyhodnoceny za pomoci programu MS Excel 2016 a Statistica v. 12.cze
dc.format53 s.
dc.format53 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectporuchy příjmu potravycze
dc.subjectvýukový programcze
dc.subjectžáci 2. stupně ZŠcze
dc.subjectPretest - Posttestcze
dc.subjecteating disorderseng
dc.subjecteducational programmeeng
dc.subjectpupils of grade 6-9eng
dc.subjectPretest - Posttesteng
dc.titleVýuka tématu poruchy příjmu potravy na 2. stupni základní školycze
dc.title.alternativeTeaching about Eating Disorders at Elementary Schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag59759
dc.description.abstract-translatedThe objective of this document was the creation of an educational programme aimed at eating disorders. This programme was then verified at grades 6-9 in elementary school in the Pilsen region. Due to current circumstances everything was conducted online. The pupils of two parallel classes from grade 8 took part in this programme. One class was randomly selected as experimental. This class then had the intended programme that included presentations made in Powerpint, used the app Kahoot!, brainstorming and real life examples. In the second class - control group - the teaching method used included only a presentation made in Powerpoint. The author's teaching project in the experimental group and teaching common on the same topic in the control group were statistically evaluated on the basis of the results of the Pretest and two Posttests with the help of MS Excel 2016 and Statistica v. 12.eng
dc.date.accepted2021-05-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMu-Přucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePapežová, Nikola


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam