Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorBartošová, Zdeňka
dc.date.accessioned2021-11-22T12:20:05Z
dc.date.available2021-11-22T12:20:05Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4432
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá významem komunikace se zákazníky pro firmu. Představuje návrh na zajištění komplexní péče o stávající klienty, a to zavedením nových služeb, včetně nastavení vhodné komunikace s nimi. První část této práce je věnována shrnutí základních teoretických poznatků, které se týkají této problematiky. V další části je pak zpracována analýza současného stavu společnosti a realizováno dotazníkové šetření. Na základě těchto výsledků jsou představeny jednotlivé návrhy, které jsou zhodnoceny rovněž po finanční stránce. Výstupem práce pak jsou návrhy doporučené k realizaci.cze
dc.format72 s., 14 s. obr. příloh
dc.format72 s., 14 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKomunikacecze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectdlouhodobý vztahcze
dc.subjectkonkurenceschopnost.cze
dc.subjectCommunicationseng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectlong-term relationshipeng
dc.subjectcompetitiveness.eng
dc.titleVýznam komunikace se zákazníkycze
dc.title.alternativeImportance of communication with customerseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag11914
dc.description.abstract-translatedThis dissertation thesis deals a question what importance has for a company its communication with customers. It represents a suggestion on arrangement of complex care for current customers through introduction of new services including suitable communication with them. The first part of this work is focused on summary of basic theoretical knowledge concerning this problem. The other part contains an analysis of present situation of the company and results of questionnaire investigation realized. Individual suggestions based on these results were presented and evaluated from financial view, too. The thesis results in suggestions recommended to realization.eng
dc.date.accepted2009-06-08
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam