Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPodhrázská, Dita
dc.contributor.authorHrůšová, Alena
dc.date.accessioned2024-03-12T09:56:25Z
dc.date.available2024-03-12T09:56:25Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-03-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44348
dc.description.abstractBakalářská práce zjišťuje, jaké výchovné a vzdělávací strategie jsou v současné době využívány v mateřských školách. V teoretické části se autorka věnuje současnému předškolnímu vzdělávání. V první kapitole se zaměřuje na vzdělávací politiku ČR, pojetí předškolního vzdělávání a popisuje osobnostně orientovaný model s jeho znaky. Dále pak cíle a obsah předškolního vzdělávání v souvislosti s Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání s charakteristikou potřeb předškolních dětí. Ve druhé kapitole autorka zpracovává vzdělávací strategie, metody a vzdělávací nabídku v mateřské škole. Klasifikuje činnosti z hlediska míry řízení učitelem a popisuje organizační formy práce. Praktická část prezentuje kvantitativní a kvalitativní výzkum. Autorka využívá responzí z dotazníkového šetření a sběru dat z polostrukturovaných interview k odpovědi na dvě výzkumné otázky. Tyto otázky zjišťují, jaké výchovné a vzdělávací strategie učitelé v mateřských školách využívají, a jaké strategie využívají nejčastěji. Respondenty výzkumných šetření byli učitelé mateřských škol na Jindřichohradecku.cze
dc.format55 s. (68 717 znaků)
dc.format55 s. (68 717 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmetodacze
dc.subjectformacze
dc.subjectstrategiecze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectmethodeng
dc.subjectformeng
dc.subjectstrategyeng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.titleVýchovné a vzdělávací strategie v mateřských školách na Jindřichohradecku.cze
dc.title.alternativeEducational strategies in kindergartens of Jindřichův Hradec Region.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61000
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis finds out what educational strategies are currently used in kindergartens. In the theoretical part, the author focuses on contemporary preschool education. The first chapter focuses on the educational policy of the Czech Republic, the concept of preschool education and describes the personality-oriented model with its features. Furthermore, it highlights the objectives and content of preschool education in connection with the Framework Educational Program for Preschool Education with the characteristics of the needs of preschool children. In the second part, the author elaborates on educational strategies, methods, and educational offerings in kindergarten. It classifies activities in terms of the degree of management by the teacher and describes the organizational forms of work. The practical part presents quantitative and qualitative research. The author uses responses from a questionnaire survey and data collection from semi-structured interviews to answer two research questions. These questions determine what kind of educational strategies teachers use in kindergartens and what strategies they use most often. The respondents to the research surveys were kindergarten teachers in the Jindřichův Hradec region.eng
dc.date.accepted2021-04-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeGarabiková Pártlová, Margareta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam