Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimandl, Václav
dc.contributor.authorPevná, Daniela
dc.date.accessioned2024-03-12T09:56:51Z
dc.date.available2024-03-12T09:56:51Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44361
dc.description.abstractMá bakalářská práce se zabývá využitím robota Nao pro procvičování matematických dovedností ve skupině žáků 1. stupně základní školy. Robot pomocí svého hlasového výstupu dává dětem matematické příklady a jejich správnou či nesprávnou hlasovou odpověď odměňuje odpovídající reakcí. Příklady procvičují sčítání, odčítání, násobení a dělení. Tento program je cílený k procvičování nejen jedné konkrétní matematické operace, ale také všech typů příkladů v náhodném sledu za sebou. Příklady jsou tvořeny tak, aby dítě bylo schopno je spočítat zpaměti v krátkém časovém intervalu. Hlasový výstup je přizpůsoben, aby byl pro dětskou cílovou skupinu zajímavý, případně doprovázený pohybovou aktivitou, která dítě zaujme a zpříjemní procvičování. Robot je schopen identifikovat ve svém okolí lidské tváře a na základě toho pokládat příklady konkrétním lidem. V teoretické části práce jsou popsáni existující výukoví roboti a robotické hračky, které jsou využitelné ve výuce předmětů jiných než informatika. Praktická část se zabývá tvorbou programu.cze
dc.format69 s. 73 000
dc.format69 s. 73 000
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectrobotcze
dc.subjectNaocze
dc.subjectChoregraphecze
dc.subjectmatematikacze
dc.subjectprocvičovánícze
dc.subjectprogramovánícze
dc.subjectžácicze
dc.subjectroboteng
dc.subjectNaoeng
dc.subjectChoregrapheeng
dc.subjectmathematicseng
dc.subjectpractisingeng
dc.subjectprogrammingeng
dc.subjectpupilseng
dc.titleRobot NAO jakožto nástroj na procvičování matematických dovednostícze
dc.title.alternativeNAO robot as a tool for practicing math skillseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61170
dc.description.abstract-translatedMy bachelor thesis deals with the use of the robot Nao for practising mathematical skills in a group of pupils of the 1st grade of primary school. The robot gives mathematical operations to pupils using its voice output, and then the robot waits for the answers to his questions. He rewards their correct or incorrect responses with their appropriate reaction. Mathematical operations based on addition, subtraction, multiplication and division. This program is focused on practising not only one specific mathematical operation but also on all types of operations in a random sequence. The examples are designed so that the pupil is able to count them by heart in a short period of time. The voice output is adapted to be interesting for the pupil's target group or accompanied by a physical activity that will attract the child and make the exercise more pleasant. The robot is able to identify human faces in its surroundings and, based on that, give examples to specific people. The theoretical part of the bachelor thesis describes the existing educational robots and robotic toys that are useful in other school subjects than ICT. The practical part deals with the creation of the program.eng
dc.date.accepted2021-05-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineInformační technologie a e-learningcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDobiáš, Václav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam