Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtefánková, Zuzana
dc.contributor.authorBláhová, Zdeňka
dc.date.accessioned2024-03-12T09:57:08Z
dc.date.available2024-03-12T09:57:08Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44371
dc.description.abstractTéma bakalářské práce nabízí souhrn informací o rozvodu v obecné rovině, specifika vývoje dítěte předškolního věku, jeho chování a prožívání, informace o problémovém chování a psychologických aspektech dopadu rozpadu rodiny na děti zejména předškolního věku. Empirická část je koncipována kvalitativně. Je v ní provedena analýza polostrukturovaných rozhovorů vedených s učitelkami mateřských škol. Rozhovory jsou zaměřeny na jejich zkušenosti se změnami chování dětí rozvádějících se rodičů a jestli tyto změny mohou pozitivně ovlivňovat v prožívání těchto dětí v mateřské škole. Poznatky z rozhovorů mají za cíl zjistit, jaké změny v potřebách a chování dítěte pedagogové vnímají v období rozvodu jeho rodičů, nebo v porozvodovém období a jak pracují s těmito dě tmi. Pedagožky z výzkumného souboru vnímají změny v prožívání a chování dětí v době rozvodu nebo po rozvodu rodičů.cze
dc.format49 s. (74 znaků)
dc.format49 s. (74 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectrodinacze
dc.subjectrozvodcze
dc.subjectdítě v předškolním věkucze
dc.subjectpotřebycze
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectdivorceeng
dc.subjectpre-school aged childeng
dc.subjectneedseng
dc.titleVliv rozvodu na sociální chování dítěte v mateřské škole z pohledu předškolního pedagogacze
dc.title.alternativeThe effect of divorce on child´s social behavior in the kindergarden from the perspective of preschool teacher.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61202
dc.description.abstract-translatedThe topic of this Bachelor thesis offers a summar y of information concerning divorce in general, the specificics of development of a pre school aged child, his behavior and coping ability, information about problematic demeanor and psychological aspects of broken family and its influence on children, esp ecially those of a pre school age. The empiric part is constructed rather qualitatively. It consists of an analysis, that has been completed based on half structured interviews, in which the answers were provided by kindergarten teachers. Those interviews are focused on their experiences with possible changes of behavior regarding kids, whose parents are going through a divorce, and the question if these shifts of demeanor may positively affect the conduct of kids in kindergarten. Attainments gained from th ese dialogues aim to find out, what changes in terms of needs and behavior of one child are the pedagogues exposed to during or after the process of his parents' divorce and how they cooperate with these children. The pedagogues report kids do change the w ay of carrying themselves, after or throughout their parents' marriage divorce.eng
dc.date.accepted2021-09-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHabrdová, Kateřina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam