Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSamková, Libuše
dc.contributor.authorBeranová, Veronika
dc.date.accessioned2024-03-12T09:57:15Z
dc.date.available2024-03-12T09:57:15Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44377
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je vytvoření manuálu pro rozvoj předmatematických představ u dětí s mentálním postižením, které navštěvují mateřskou školu zřízenou dle § 16 odstavce 9 školského zákona. Teoretická část se zabývá mentálním postižením, charakteristikou vývoje dítěte předškolního věku, charakteristikou dítěte s různými stupni mentálního postižení v předškolním věku, výchovou a vzděláváním dětí s mentálním postižením a předmatematické představy. V praktické části měl být použit kvalitativní výzkum a metoda zúčastněného pozorování. Kvůli epidemii COVID-19 a uzavření mateřských škol nemohl být manuál vyzkoušen v praxi, jak bylo zamýšleno. Manuál byl alespoň doplněn o poznámky speciálního pedagoga pracujícího v mateřské škole zřízené dle § 16 odstavce 9 školského zákona.cze
dc.format79 s. (102 223 znaků)
dc.format79 s. (102 223 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpředmatematické představycze
dc.subjectmentální postiženícze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectPre-matematical literacyeng
dc.subjectmental retardationeng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.titlePředmatematická gramotnost v prostředí mateřské školy zřízené dle § 16 odstavce 9 zákona č. 561/2004 Sb.cze
dc.title.alternativePre-mathematical literacy in the special kindergarten environmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61219
dc.description.abstract-translatedThe aim of the Bachelor thesis is to create a manual for developing Pre-mathematical literacy at children with mental retardation in special kindergarten. The theoretical part is about a mental retardation, a characteristic of developing of pre-school child, a characteristic of pre-school child with different levels of mental retardation, upbringing and education children with a mental retardation and Pre-matematical literacy. In the practical part there should be use a quality research and a method of involving observation. Due to the COVID 19 epidemia and closing of kindergartens the manual could not be tested in practice as it was intended. In the end the manual was completed with comments of a teacher from a special kindergarten, where the research should be done.eng
dc.date.accepted2021-05-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHošpesová, Alena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam