Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorPalečková, Sandra
dc.date.accessioned2024-03-12T09:57:20Z
dc.date.available2024-03-12T09:57:20Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-03-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44381
dc.description.abstractZákladní téma bakalářské práce sleduje problematiku narušených komunikačních schopností u dětí v mateřských školách. Z mnoha souvisejících příčin, kterými jsou stále narůstající intervence logopedů, speciálních pedagogů, ale i samotných učitelů v mateřských školách, se toto téma ukazuje jako jedno z nejzásadnějších témat současné doby. Spolu s tímto tématem se přirozeně staví do popředí otázka, nakolik jsou dnešní učitelé v mateřských školách připraveni na problematiku narušených komunikačních schopností u dětí, se kterou se setkávají v každodenní praxi? Teoretická část bakalářské práce se v úvodních kapitolách zabývá základními pojmy, jakými jsou komunikace a řeč. Přibližuje základní poznatky o problematice narušených komunikačních schopností u dětí předškolního věku a možnostech využití alternativních a augmentativních forem komunikace. Tyto formy komunikace představují u dětí s narušenými komunikačními schopnostmi přechodnou nebo někdy dokonce trvalou kompenzaci jejich komunikačních schopností. Empirická část bakalářské práce zkoumá metodou kvalitativního výzkumu individuální přístup učitelů mateřských škol k narušeným komunikačním schopnostem u dětí.cze
dc.format56 s. Přílohy 7 s.
dc.format56 s. Přílohy 7 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectnarušené komunikační schopnosticze
dc.subjectalternativní a augmentativní komunikacecze
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectcommunication ability disturbanceseng
dc.subjectalternative and augmentative communicationeng
dc.titleDítě s podporou alternativní komunikace a jeho nástup do mateřské školycze
dc.title.alternativeChild with support alternative communication and his boarding in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61249
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor Work covers as its core subject the children´s communication ability disturbance problems in the nursery schools. This subject has been indicated as one of the most essential topics of the present time based upon many related causes such as constantly growing interventions of speech therapists, special teachers and nursery teachers themselves too. The question to what extent have the present nursery teachers been prepared for the children´s communication ability disturbance problems, which they come across within their everyday praxis, naturally comes to the fore in relation with this topic. The theoretical part of the Bachelor Work deals in its introductory chapters with the basic concepts such as communication and speech. It clarifies the fundamental knowledge about the communication ability disturbance problems of preschool children and the possibilities of using the alternative and augmentative communication forms. These communication forms represent a temporary or sometimes even a permanent compensation of the communication abilities of the children with those communication ability disturbances. The empirical part of the Bachelor Work examines the individual approach of the nursery teachers to the children´s communication ability disturbances by the qualitative research method.eng
dc.date.accepted2021-04-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeLietavcová, Martina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam