• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Všeobecné povědomí žáků střední školy o krizích a jejich možném řešení

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1015.Kb)
    Posudek vedoucího práce (2.329Mb)
    Posudek oponenta práce (2.703Mb)
    Průběh obhajoby práce (231.8Kb)
    Datum
    2021
    Autor
    Pivničková, Eva
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Práce s názvem "Všeobecné povědomí žáků střední školy o krizích a jejich možném řešení" se v teoretické části zabývá obecnou charakteristikou krizí, možnými příčinami, průběhem a možnostmi překonání krizí. Dále se zaměřuje na neformální pomoc v krizi a odbornou pomoc v krizi. V poslední části teoretického bloku se práce věnuje krizím, principům a zásadám krizové intervence u dospívajících. Pro vyhotovení teoretické části bylo použito studium odborné literatury, následné strukturování a vyhotovení bakalářské práce. Pro praktickou část byl zvolen za cíl zjistit za pomoci dotazníku povědomí žáků středních škol o krizích během života, o volbě nejčastějšího způsobu řešení a o znalosti organizací a odborníků, které by v případě potřeby využili. Tento výzkumný cíl byl realizován v rámci Střední odborné školy Litvínov-Hamr. Nejprve se uskutečnil předvýzkum, a to konkrétně konzultací s výchovnou poradkyní této školy, na základě, kterého došlo ke stanovení výzkumných předpokladů. Pro účely vyhotovení praktické části byla použita metoda empirického výzkumu, která je zaměřená na sběr a analýzu výzkumných dat. Data byla získána pomocí dotazníkové metody, formou uzavřených otázek, a k jejich vyhodnocení sloužila metoda kvantitativního zpracování. Výskyt jednotlivých typů odpovědí byl zachycen v absolutních počtech a v procentech, následně byly výsledky graficky zpracovány. Na závěr bylo popsáno a vysvětleno rozdílné chápání pojmu krize a výběr pomoci při řešení krizových situací u studentů maturitního a učebního oboru na střední škole.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44388
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV