Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorWaldaufová, Petra
dc.contributor.authorKopečná, Klaudie
dc.date.accessioned2024-03-12T09:57:37Z
dc.date.available2024-03-12T09:57:37Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-03-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44393
dc.description.abstractTato práce se zaměřuje na využití hudebního díla jako prostředku pro rozvoj estetického vnímání u dětí předškolního věku. Cílem práce je vzdělávací program s názvem Labutí jezero dětskýma očima, který vychází z cílů estetické výchovy pro předškolní děti. Teoretická část se zaměřuje na současné pojetí předškolního vzdělávání a estetické výchovy, zabývá se estetickou výchovou a jejím vymezením, hudebními činnostmi v mateřské škole, zejména poslechovými činnostmi, a charakteristikou vývojových zvláštností předškolního dítěte. Praktická část obsahuje vzdělávací program, jehož prostřednictvím se děti seznámily s dílem Labutí jezero od P. I. Čajkovského. Součástí praktické části je i dotazník určený učitelkám mateřských škol, který zkoumá zda a jakým způsobem ony samy pracují s hudebním dílem za účelem rozvoje estetického vnímání.cze
dc.format71 str. + 15 str. (přílohy)
dc.format71 str. + 15 str. (přílohy)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectEstetická výchovacze
dc.subjectdítě předškolního věkucze
dc.subjecthudební činnosti v mateřské školecze
dc.subjecthudební dílocze
dc.subjectAesthetic educationeng
dc.subjectpreschool childeng
dc.subjectmusic activities in kindergarteneng
dc.subjectmusical workeng
dc.titleHudební dílo jako prostředek rozvoje estetického vnímání dětí předškolního věkucze
dc.title.alternativeMusical work as a means of aesthetic perception of preschool childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61280
dc.description.abstract-translatedThis thesis focuses on the use of a musical work as a means for the development of aesthetic perception of preschool children. The aim of the thesis is an educational program called Swan Lake through children's eyes, which is exposed to the goals of aesthetic education for preschool children. The theoretical part focuses on the current concept of preschool education and aesthetic education, aesthetic education, and its definition, it also deals with music activities in kindergarten, especially listening activities and the characteristics of the developmental specialty of preschool children. The practical part contains an educational program through which children get acquainted with the work Swan Lake by P. I. Tchaikovsky. A questionnaire for kindergarten teachers is the part of the practical part. It examines whether and how kindergarten teachers work with a musical work to develop aesthetic perception.eng
dc.date.accepted2021-05-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJanoušková, Monika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam