Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorOlejníková, Mária
dc.date.accessioned2024-03-12T09:58:02Z
dc.date.available2024-03-12T09:58:02Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44408
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je Přínos pohádek pro předškolní děti. Cílem práce je zjistit, jak děti vnímají poselství v jednotlivých pohádkách. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole se zabývám pohádkou, její definicí, vývojem, druhy a jejími motivy. Druhá kapitola se zabývá přínosem pohádek pro předškolní dítě, zejména pak tím, jak pohádky chápe a vnímá. Za tímto účelem jsem rozebrala čtyři klasické pohádky, kde jsem zmínila jejich psychologický význam pro dítě předškolního věku. Ve třetí kapitole připomínám předškolní věk jako start k budoucímu čtenářství. Praktická část obsahuje návrh a realizaci týdenního projektu dvou pohádek: Červenou Karkulku a Perníkovou chaloupku. Při realizaci jsem zjišťovala, jaká poselství v pohádkách děti vnímají.cze
dc.format75 s. (124 818 znaků).
dc.format75 s. (124 818 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpohádkycze
dc.subjectpředškolní dítěcze
dc.subjectposelstvícze
dc.subjectfairy taleseng
dc.subjectpreschool childeng
dc.subjectmessageeng
dc.titlePřínos pohádek pro předškolní děticze
dc.title.alternativeThe benefits of fairy tales for preschool childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61360
dc.description.abstract-translatedThe topic of the thesis is The benefits of fairy tales for preschool children. The objective of the thesis is to find out how children perceive the message of the induvial fairy tales. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part is divided into three chapters. In the first chapter it deals with the fairy tale, its definition, development, types and its motives. The second chapter deals with the benefits of fairy tales for a preschool child, especially with how the child understands and perceives fairy tales. For this purpose, I analyzed four classical fairy tales where I also mentioned their psychological significance for a preschool child. In the third chapter I remind that preschool age is a foundation for future reading. The practical part contains the suggestion and realization of the weekly project of two fairy tales: Little Red Riding Hood and Gingerbread House. During the realization I was trying to find out which messages children perceive in fairy tales.eng
dc.date.accepted2021-09-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJanoušková, Monika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam