Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLaibrt, Lukáš
dc.contributor.authorProcházková, Barbora
dc.date.accessioned2024-03-12T09:58:21Z
dc.date.available2024-03-12T09:58:21Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44420
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce je sestavení krátkodobého programu her a aktivit pro podporu a rozvoj prosociálního chování v prostředí školní družiny a jeho evaluace vzhledem k vytyčeným cílům. Práce je členěna do kapitol, z nichž první je věnovánateoretickým východiskům, stručně objasňuje pojem prosociální chování a s ním spojený pojem empatie. V dalších kapitolách se práce věnuje metodice tvorby programu a obecné charakteristice programu, charakteristice cílové skupiny, tedy dětí mladšího školního věku a metodám práce, které jsou použity v programu. V navazující části je již popisován samotný program, jeho harmonogram, organizace, uspořádání lekcí podle jejich témat a dílčích cílů. Následně je popsán průběh lekcí a konkrétní herní aktivity vybrané pro splnění určeného cíle, otázky hodnotové reflexe a jsou uvedeny příklady zhodnocení celých lekcí dětmi. Poslední kapitoly jsou věnovány evaluaci programu a jeho subjektivnímu zhodnocení pohledem zúčastněných pedagogů vzhledem k vytyčeným cílům programu.cze
dc.format78
dc.format78
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectProsociální chovánícze
dc.subjectempatiecze
dc.subjectškolní družinacze
dc.subjecthracze
dc.subjectProsocial behavioreng
dc.subjectempathyeng
dc.subjectafter-school centereng
dc.subjectgameeng
dc.titlePodpora rozvoje prosociálního chování ve školní družiněcze
dc.title.alternativeSupport for the development of prosocial behavior in the after-school clubseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61406
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor's Thesis focuses on the composition of a short-term program of childrengames and activities to support and develop prosocial behavior in the environment ofan after-school center. The thesis is divided in to sections. The first describes theoretical background and briefly clarifiesthe term "prosocial behavior" and there with associated term "empathy". Additionally, it gives general characteristics of the program and of thetarge tgroup, that is a group of early school age children, as well as describes workingmethods used in the program. The next, follow-up practical section describes the actual program, its schedule, organization and arrangement of sessions based on their topics and subgoals. Then I have described the actual progress of lessons and particular game activities selected to achieve the projected goal, followed by suggested questions to induce value reflection and examples of how children reflected on completed sessions. Last chapters of the practical sectione valuate the program and subsequently provide participating educators' reviews in terms of the designed goals of the program.eng
dc.date.accepted2021-08-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMacků, Richard


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam