dc.contributor.advisor | Laibrt, Lukáš | |
dc.contributor.author | Procházková, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:58:21Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:58:21Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44420 | |
dc.description.abstract | Předmětem této bakalářské práce je sestavení krátkodobého programu her a aktivit pro podporu a rozvoj prosociálního chování v prostředí školní družiny a jeho evaluace vzhledem k vytyčeným cílům. Práce je členěna do kapitol, z nichž první je věnovánateoretickým východiskům, stručně objasňuje pojem prosociální chování a s ním spojený pojem empatie. V dalších kapitolách se práce věnuje metodice tvorby programu a obecné charakteristice programu, charakteristice cílové skupiny, tedy dětí mladšího školního věku a metodám práce, které jsou použity v programu. V navazující části je již popisován samotný program, jeho harmonogram, organizace, uspořádání lekcí podle
jejich témat a dílčích cílů. Následně je popsán průběh lekcí a konkrétní herní aktivity vybrané pro splnění určeného cíle, otázky hodnotové reflexe a jsou uvedeny příklady zhodnocení celých lekcí dětmi. Poslední kapitoly jsou věnovány evaluaci programu a jeho subjektivnímu zhodnocení pohledem zúčastněných pedagogů vzhledem k vytyčeným cílům programu. | cze |
dc.format | 78 | |
dc.format | 78 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Prosociální chování | cze |
dc.subject | empatie | cze |
dc.subject | školní družina | cze |
dc.subject | hra | cze |
dc.subject | Prosocial behavior | eng |
dc.subject | empathy | eng |
dc.subject | after-school center | eng |
dc.subject | game | eng |
dc.title | Podpora rozvoje prosociálního chování ve školní družině | cze |
dc.title.alternative | Support for the development of prosocial behavior in the after-school clubs | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 61406 | |
dc.description.abstract-translated | This Bachelor's Thesis focuses on the composition of a short-term program of childrengames and activities to support and develop prosocial behavior in the environment ofan after-school center. The thesis is divided in to sections. The first describes theoretical background and briefly clarifiesthe term "prosocial behavior" and there with associated term "empathy". Additionally, it gives general characteristics of the program and of thetarge tgroup, that is a group of early school age children, as well as describes workingmethods used in the program. The next, follow-up practical section describes the actual program, its schedule, organization and arrangement of sessions based on their topics and subgoals. Then I have described the actual progress of lessons and particular game activities selected to achieve the projected goal, followed by suggested questions to induce value reflection and examples of how children reflected on completed sessions. Last chapters of the practical sectione valuate the program and subsequently provide participating educators' reviews in terms of the designed goals of the program. | eng |
dc.date.accepted | 2021-08-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Macků, Richard | |