• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Integrace dětí s Treacher Collins syndromem do předškolního vzdělávání

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.169Mb)
    Posudek vedoucího práce (2.496Mb)
    Posudek oponenta práce (2.429Mb)
    Průběh obhajoby práce (255.8Kb)
    Datum
    2021
    Autor
    Majerová, Adéla
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Bakalářská práce má za cíl popsat začleňování dětí s Treacher Collins syndromem do předškolního vzdělávání. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je pomocí relevantních zdrojů definována Integrace, Inkluze a také především samotná problematika Treacher Collins syndromu. Treacher Collins syndrom je velmi ojedinělý syndrom, který je pro většinu populace neznámý. Část práce věnovaná Treacher Collins syndromu obsahuje informace, které vycházejí především ze zahraničních zdrojů, prvotně je zde popsána etiologie a možná diagnostika syndromu. Dále, se práce zaměřuje, na typické symptomy, které se objevují v různých stupních u většiny nositelů a také na jejich léčbu pomocí chirurgických zákroků, které jsou zde taktéž rozsáhle popsány. V rámci speciálně pedagogické péče se práce zaměřuje i na pomoc ve vývoji dítěte s Treacher Collins syndromem prostřednictvím rané péče a následně péče ve Speciálně pedagogickém centru. Poslední kapitola teoretické části je věnována vzdělávání dětí s Treacher Collins syndromem. Praktická část je psaná formou kvalitativního výzkumu prostřednictvím polostrukturovaný rozhovorů. Praktickou část tvoří tři případové studie dívek s Treacher Collins syndromem ve věku 5-8 let, které jsou založené na rozhovorech s rodiči a pedagogickými pracovnicemi dívek.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44452
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV