• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Návrh strategie m-Commerce pro vybranou organizaci

    Thumbnail
    View/Open
    Plný text práce (1.359Mb)
    Posudek vedoucího práce (165.8Kb)
    Posudek oponenta práce (547.8Kb)
    Posudek oponenta práce (265.2Kb)
    Průběh obhajoby práce (315.3Kb)
    Date
    2009
    Author
    Filipová, Lenka
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Klíčové faktory ve prospěch m-Commerce jsou rychlý technický vývoj mobilních telefonů v mnoha oblastech, vysoká penetrace mobilů v populaci (v roce 2008 v ČR dokonce 129,6 aktivních SIM karet na 100 obyvatel) a mnohoúčelové využití. Mezi hlavní výhody marketingového využití m-Commerce patří slušné možnosti zacílení, rychlá odezva, velmi dobře měřitelné výsledky a také relativně nízké náklady na kreativní řešení. Široká nabídka řešení je vhodná jak pro velké, tak menší firmy. Přesto se zdá, že jeho využití zatím není v ČR příliš obvyklé.M-commerce je i součástí orientace firmy na multikanálový přístup k jejímu informačnímu systému a jeho jednotlivým aplikacím a databázím. Multikanálový přístup představuje nový charakter služeb pro zákazníky a partnery. Zákazník si vybírá kanál, který mu nejvíc vyhovuje a který je pro něj nejdostupnější po technické i finanční stránce.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4452
    Collections
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV