• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Návrh strategie m-Commerce pro vybranou organizaci

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.359Mb)
    Posudek vedoucího práce (165.8Kb)
    Posudek oponenta práce (547.8Kb)
    Posudek oponenta práce (265.2Kb)
    Průběh obhajoby práce (315.3Kb)
    Datum
    2009
    Autor
    Filipová, Lenka
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Klíčové faktory ve prospěch m-Commerce jsou rychlý technický vývoj mobilních telefonů v mnoha oblastech, vysoká penetrace mobilů v populaci (v roce 2008 v ČR dokonce 129,6 aktivních SIM karet na 100 obyvatel) a mnohoúčelové využití. Mezi hlavní výhody marketingového využití m-Commerce patří slušné možnosti zacílení, rychlá odezva, velmi dobře měřitelné výsledky a také relativně nízké náklady na kreativní řešení. Široká nabídka řešení je vhodná jak pro velké, tak menší firmy. Přesto se zdá, že jeho využití zatím není v ČR příliš obvyklé.M-commerce je i součástí orientace firmy na multikanálový přístup k jejímu informačnímu systému a jeho jednotlivým aplikacím a databázím. Multikanálový přístup představuje nový charakter služeb pro zákazníky a partnery. Zákazník si vybírá kanál, který mu nejvíc vyhovuje a který je pro něj nejdostupnější po technické i finanční stránce.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4452
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV