Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorPeterková, Pavla
dc.date.accessioned2021-11-22T12:20:22Z
dc.date.available2021-11-22T12:20:22Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-09-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4454
dc.description.abstractDiplomová práce ''Marketingový výzkum při realizaci nákupního centra Černý pelikán'' se zabývá problematikou využití marketingového výzkumu v přípravné i provozní fázi projektu obchodní vnitroměstské pasáže Černý pelikán v centru Českých Budějovic, který má být dokončen v roce 2011. Na teoretickou část, která se zabývá problematikou marketingového výzkumu navazuje analýza marketingového výzkumu při přípravě uvedeného projektu. Je zde kladen důraz zejména na metodiku realizovaných studií a na shrnutí významu marketingového výzkumu u tohoto projektu. Další část diplomové práce se zabývá významem marketingového výzkumu po uvedení obchodní galerie Černý pelikán do provozu. Jsou zde navrženy konkrétní výzkumné studie, které by měly být realizovány a také organizační zajištění aktivit marketingového výzkumu.cze
dc.format85 s., 10 s. příloh
dc.format85 s., 10 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectnákupní centrumcze
dc.subjectprimární informacecze
dc.subjectkvantitativní výzkumcze
dc.subjectnájemní mixcze
dc.subjectspádová oblastcze
dc.subjectlokalitacze
dc.subjectmysteryshoppingcze
dc.subjectnávštěvnostcze
dc.subjectspotřebitelské preferencecze
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectshopping centreeng
dc.subjectprimary informationeng
dc.subjectquantitative researcheng
dc.subjectlease mixeng
dc.subjectcatchment areaeng
dc.subjectlocationeng
dc.subjectmystery shoppingeng
dc.subjecttrafficeng
dc.subjectconsumer preferenceseng
dc.titleMarketingový výzkum při realizaci nákupního centra Černý Pelikáncze
dc.title.alternativeMarketing research during development of the shopping centre Černý Pelikáneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag12161
dc.description.abstract-translatedMaster's thesis "Marketing research during the development of the Black pelican shopping centre" deals with the use of marketing research in the preparatory and the operational phase of the project Black Pelican shopping centre. The shopping centre is to be completed in the downtown of the České Budějovice in 2011. Theoretical part of the thesis dealing with the basics of marketing research is followed by the marketing research analysis during the preoperational part of the project. In this analysis, particular emphasis is set on the methodology of the carried out studies and on the summary of the importance of the marketing research in the project of Black Pelican shopping centre.. Next part of the thesis deals with the importance of the marketing research since the opening of the commercial gallery Black Pelican. . Beside the specific research studies that are proposed in this part of the thesis and that should be implemented, their organizational backup is also described.eng
dc.date.accepted2009-10-15
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam