Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorPůr, Radoslav
dc.date.accessioned2021-11-22T12:20:23Z
dc.date.available2021-11-22T12:20:23Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-09-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4455
dc.description.abstractCílem dané diplomové práce bylo nalézt optimální kombinaci a užití aktuálně realizovaných a plánovaných marketingových přístupů v projektu Salón Umění a identifikovat jejich dopad na společnosti Grados CZ. Výsledkem práce je ucelený přehled o stavu projeku dané firmy a zároveň návrhy na zlepšení identifikovaných nedostatků. Pro konkrétní analýzu stavu vybraného projektu byl vytvořen návrh postupu a výběr technik využitelných pro sběr informací, podle kterých jsem analyzoval současnou situaci a možnosti projektu dané společnosti. Závěr diplomové práce nabízí ucelený přehled pro danou společnost pro realizovaný projekt Salón Umění z pohledu moderního marketingu.cze
dc.format103
dc.format103
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectInternetcze
dc.subjectAukcecze
dc.subjectC2Ccze
dc.subjectEngagementcze
dc.subjectCrowdsourcingcze
dc.subjecte-shopcze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectInterneteng
dc.subjectAuctioneng
dc.subjectC2Ceng
dc.subjectEngagementeng
dc.subjectCrowdsourcingeng
dc.subjecte-shopeng
dc.titleModerní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchoducze
dc.title.alternativeModern marketing methods used in C2C e-Commerce systemseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag12162
dc.description.abstract-translatedThe objective of my diploma thesis was to find out the right mixture and usage of realized and planned marketing methods and their expected impact on company business. The diploma thesis resulted in a compact summary of the company marketing effort as well as offered suggestions how to improve imperfections in given areas. For the particular analysis of the market competition I have created an overview of procedures and a selection of techniques usable for information aggregation necessary for current situation analyses of the project marketing. Diploma theses results in a compact summary of corporate situation from the marketing point of view in the chosen Salon Umeni project.eng
dc.date.accepted2009-10-13
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam