Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠebeš, Marek
dc.contributor.authorDražilová, Lenka
dc.date.accessioned2024-03-12T10:04:04Z
dc.date.available2024-03-12T10:04:04Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-01-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44576
dc.description.abstractCílem diplomové práce je zmapovat prostředí nových reklamních technik zaměřených na děti a dospívající. Zaměřuje se na popis nejčastěji využívaných reklamních technik v současném světě médií a v prostředí sociálních sítí. V teoretické části jsou vymezeny základní informace týkající se reklamy a jejího působení, uvedení do problematiky dítěte v roli konzumenta a jeho vývoj. Hlavní důraz je kladen na vymezení vybraných reklamních technik. Uvedeny jsou i možné negativní dopady reklamního působení na děti a dospívající. Didaktická část práce je věnována reklamě v kontextu mediální výchovy a popisu připravených vyučovacích hodin, jež byly odprezentovány na vybraných základních školách.cze
dc.format90 s. (151 523 znaků)
dc.format90 s. (151 523 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectReklamacze
dc.subjectreklamní technikycze
dc.subjectnegativní vliv reklamycze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectžákcze
dc.subjectmediální výchovacze
dc.subjectAdvertisingeng
dc.subjectadvertising strategieseng
dc.subjectnegative effect of advertisingeng
dc.subjectsocial mediaeng
dc.subjectstudenteng
dc.subjectmedia educationeng
dc.titleŽáci a reklama: Nové reklamní techniky zaměřené na děti a dospívajícícze
dc.title.alternativeStudents and advertising: The new advertising strategies targeting children and adolescentseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52688
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis aims to map the background of new advertising strategies targeting children and adolescents. The focus is on describing the most used advertising strategies in the contemporary world of media and the environment of social media. The theoretical part describes the key information concerning the advertisement process and its effects and introduces the problem of children in consumer behavior and its development. The main emphasis is on determining selected advertising strategies. There are also mentioned the possible negative impacts of advertising on children and adolescents. The didactic part of the thesis is dedicated to the advertisement in media education and describes the prepared lessons presented in the selected elementary schools.eng
dc.date.accepted2021-01-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePavličíková, Helena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam