dc.contributor.advisor | Dvořák, Jiří | |
dc.contributor.author | Hošková, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:04:09Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:04:09Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2020-12-07 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44579 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce K metodice výuky holocaustu na ZŠ se zastoupením didakticky
upravených textových a ikonografických pramenů se zaobírá vztahy mezi nejnovějšími poznatky historické vědy k tématu holokaustu, jejich tematizací a reflexí v učebních materiálech pro žáky druhého stupně základní školy v kontextu kurikulárních požadavků Rámcového vzdělávacího programu. Práce obsahuje podrobné didaktické analýzy tématu včetně možností exkurzního vyučování a sestavení výběru didakticky upravených textových a ikonografických pramenů s metodickým komentářem. | cze |
dc.format | 102 | |
dc.format | 102 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | holokaust | cze |
dc.subject | historický pramen | cze |
dc.subject | didaktika | cze |
dc.subject | výuka dějepisu | cze |
dc.subject | holocaust | eng |
dc.subject | didactics | eng |
dc.subject | historical source | eng |
dc.subject | teaching history | eng |
dc.title | K metodice výuky holocaustu na ZŠ se zastoupením didakticky upravených textových a ikonografických pramenů | cze |
dc.title.alternative | To the methodology of teaching history of Holocaust at Primary schools with didactically modified text and iconographic sources | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 52930 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis called "To the methodology of teaching history of Holocaust at Primary schools with didactically modified text and iconographic sources" is taking into account the relationships between the newest history findings considering the holocaust topic. It is dealing with their topic range and reflexion in the school materials for the secondary school students in the context of the Framework Education Programme. The thesis gives detailed didactic analyses of the topic including the options of the excursion education and compilation of the particular selection of the didactically modified texts and iconographic sources with methodic commentary. | eng |
dc.date.accepted | 2021-01-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Dn-Zn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Král, Jaroslav | |