Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrášková, Vladimíra
dc.contributor.authorMarešová, Anna
dc.date.accessioned2024-03-12T10:04:11Z
dc.date.available2024-03-12T10:04:11Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-01-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44581
dc.description.abstractDiplomová práce je rozdělena na teoretickou část a část praktickou. V teoretické části se práce zabývá rozborem učebnice. Její strukturou, teorií, obsahem, textem, funkcí, a výzkumem na bázi informační. Dále se zabývá přístupy a metodami ve zkoumání učebnic jako takových. Práce se také zaměřuje na didaktickou vybavenost učebnic a na obtížnost textu učebnic. Konec teoretické části představuje zahrnutí finanční gramotnosti do Rámcově vzdělávacího programu. Vpraktické části se práce zabývá analýzou tří různých učebnic finanční gramotnosti a dvou učebnic obsahujících kapitoly zaměřené na finanční gramotnost. Analýza učebnic byla provedena z hlediska didaktické vybavenosti a následně také z hlediska obtížnosti textu. Výběr analyzovaných učebnic měl být uskutečněn dle výsledků dotazníkového šetření.cze
dc.format76 s.
dc.format76 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectučebnicecze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectfinanční gramotnostcze
dc.subjectdidaktická vybavenostcze
dc.subjectobtížnost textucze
dc.subjecttextbookeng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectfinancial literacyeng
dc.subjectdidactical qualityeng
dc.subjecttext difficultyeng
dc.titleAnalýza vybraných učebnic 1. stupně ZŠ v oblasti finanční gramotnosticze
dc.title.alternativeAnalysis of selected elementary school textbooks in the field of financial literacyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag53372
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part deals with textbook analysis. Its structure, theory, content, text, function, also with analysis of information. Furthermore, it deals with approach and methods of textbook examination in general. The thesis also focuses on didactical quality of textbooks. The end of theoretical part presents us inclusion of financial literacy into educational framework. The practical part deals with analysis of three different financial literacy textbooks and two other textbooks containing chapters focused on financial literacy. Textbook analysis was carried out based on didactical quality and also on difficulty of the text. Selection of analysed textbooks was made according to results of questionnaire survey.eng
dc.date.accepted2021-02-04
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKoldová, Helena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam