Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFalk, Petr
dc.contributor.authorKamenská, Julie
dc.date.accessioned2024-03-12T10:04:12Z
dc.date.available2024-03-12T10:04:12Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-01-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44582
dc.description.abstractPředložená teoreticko-praktická diplomová práce prezentuje názory několika osobností spjatých s tématem postindustriální krajiny. Následuje stručný úvod do problematiky krajiny z hlediska její proměnlivosti v čase s navazující apli-kací v konceptuálním umění zaměřeného na tvorbu fotografickým médiem. Rozdílnost v přístupu konceptualistů je demonstrována na tvorbě některých absolventů fotografické školy v Düsseldorfu a českého umělce Miloše Šejna. Vybraní autoři jsou charakterističtí neobvyklým experimentováním s fotografickým médiem ve spojení s multimediální konceptuální tvorbou. V jednotlivých výstupech praktické práce jsou zužitkovány poznatky z tvorby vybraných umělců s autorčiným pozměněním obsahu i formy.cze
dc.format89 s.
dc.format89 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpostindustriální krajinacze
dc.subjectpomíjivostcze
dc.subjectfotografie v konceptuálním uměnícze
dc.subjectplynutí časucze
dc.subjectMiloš Šejncze
dc.subjectDüsseldorfská fotografická školacze
dc.subjectpost-industrial landscapeeng
dc.subjecttransienceeng
dc.subjectphotography in conceptual arteng
dc.subjectpassage of timeeng
dc.subjectMiloš Šejneng
dc.subjectDüsseldorf School of Photographyeng
dc.titleKulturní krajina jako výpověď o jejích obyvatelíchcze
dc.title.alternativeCultural Landscape as a statement of it's inhabitantseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag54177
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is divided into a theoretical and practical part. It presents the views of several personalities connected with the topic of post-industrial landscape. This is followed by a brief introduction to the issue of landscape art in terms of its changes over time with its subsequent application in conceptu-al art focused on creation via the medium of photography. The differences in approach of conceptualists are demonstrated in the works of certain graduates of the Düsseldorf School of Photography and the Czech artist Miloš Šejn. What is characteristic of the selected authors is their unusual experimentation with the medium of photography in conjunction with multimedia conceptual creation. Findings from the works of the selected artists with the thesis aut-hor's alterations of content and form areutilised in the individual outputs of the practical sectioneng
dc.date.accepted2021-02-04
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství výtvarné výchovy pro základní umělecké školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŘepa, Karel


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam