dc.contributor.advisor | Falk, Petr | |
dc.contributor.author | Kamenská, Julie | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:04:12Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:04:12Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-01-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44582 | |
dc.description.abstract | Předložená teoreticko-praktická diplomová práce prezentuje názory několika osobností spjatých s tématem postindustriální krajiny. Následuje stručný úvod do problematiky krajiny z hlediska její proměnlivosti v čase s navazující apli-kací v konceptuálním umění zaměřeného na tvorbu fotografickým médiem. Rozdílnost v přístupu konceptualistů je demonstrována na tvorbě některých absolventů fotografické školy v Düsseldorfu a českého umělce Miloše Šejna. Vybraní autoři jsou charakterističtí neobvyklým experimentováním s fotografickým médiem ve spojení s multimediální konceptuální tvorbou. V jednotlivých výstupech praktické práce jsou zužitkovány poznatky z tvorby vybraných umělců s autorčiným pozměněním obsahu i formy. | cze |
dc.format | 89 s. | |
dc.format | 89 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | postindustriální krajina | cze |
dc.subject | pomíjivost | cze |
dc.subject | fotografie v konceptuálním umění | cze |
dc.subject | plynutí času | cze |
dc.subject | Miloš Šejn | cze |
dc.subject | Düsseldorfská fotografická škola | cze |
dc.subject | post-industrial landscape | eng |
dc.subject | transience | eng |
dc.subject | photography in conceptual art | eng |
dc.subject | passage of time | eng |
dc.subject | Miloš Šejn | eng |
dc.subject | Düsseldorf School of Photography | eng |
dc.title | Kulturní krajina jako výpověď o jejích obyvatelích | cze |
dc.title.alternative | Cultural Landscape as a statement of it's inhabitants | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 54177 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis is divided into a theoretical and practical part. It presents the views of several personalities connected with the topic of post-industrial landscape. This is followed by a brief introduction to the issue of landscape art in terms of its changes over time with its subsequent application in conceptu-al art focused on creation via the medium of photography. The differences in approach of conceptualists are demonstrated in the works of certain graduates of the Düsseldorf School of Photography and the Czech artist Miloš Šejn. What is characteristic of the selected authors is their unusual experimentation with the medium of photography in conjunction with multimedia conceptual creation. Findings from the works of the selected artists with the thesis aut-hor's alterations of content and form areutilised in the individual outputs of the practical section | eng |
dc.date.accepted | 2021-02-04 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství výtvarné výchovy pro základní umělecké školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Řepa, Karel | |