Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGarabiková Pártlová, Margareta
dc.contributor.authorVopálenská, Aneta
dc.date.accessioned2024-03-12T10:04:12Z
dc.date.available2024-03-12T10:04:12Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44583
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá tématem využití diferenciace a individualizace ve výuce cizích jazyků. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na pojmy diferenciace a individualizace, jejich historii a zejména na osobnost Václava Příhody a jeho pojetí individualizace a diferenciace ve výuce. Zabývá se také pojetím diferenciace a individualizace v současném základním vzdělávání. Praktická část je zpracována na základě kvalitativního výzkumného šetření formou rozhovorů, které následovaly po realizované výuce německého jazyka s využitím diferenciace a individualizace na vybrané škole. Cílem práce je hledat odpovědi na otázky, jak reflektují tento způsob výuky samotní žáci, jak na tento způsob výuky nahlížejí učitelé a asistentka pedagoga přítomna v hodinách jako nezávislý pozorovatel.cze
dc.format69
dc.format69
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectindividualizacecze
dc.subjectdiferenciacecze
dc.subjectVáclav Příhodacze
dc.subjectdifferentiationeng
dc.subjectindividualizationeng
dc.subjectVáclav Příhodaeng
dc.titleVyužití diferenciace a individualizace ve výuce cizích jazykůcze
dc.title.alternativeUse of Differentation and Individualization in the teaching of foreign languages.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag55119
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals the theme with the use differentiation and individualization in foreign language teaching. This research is divided into theoretical and partical parts. The theoreticla part focuses on concept of differentiation and individualization, their history and mainly of the personality of Václav Příhoda and his concept of differentiation and individualization in education.It also deals with the concept of differentiation and individualization in present education. The partical part is based on the basis of qualitative research survey in the form of interviews that followed after realized German teaching with use of differentiation and individualization at the selected school.The aim of this thesis is to find answers to questions about how this way of teaching is reflected by the pupils themselves, how the teachers and the assistant who is in the lessons as an independent observer.eng
dc.date.accepted2021-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNJn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVaněčková, Olga


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam