Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorAndrášová, Hana
dc.contributor.authorZapomělová, Anna
dc.date.accessioned2024-03-12T10:04:15Z
dc.date.available2024-03-12T10:04:15Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44586
dc.description.abstractVýuka cizích jazyků prochází v současné době velkými změnami. Zaměření na rozvoj interkulturní komunikační kompetence coby hlavního cíle cizojazyčné výuky je rozšiřováno o nové koncepty výuky zaměřené na žáka a na rozvoj jeho individuální mnohojazyčnosti. Komunikační pragmaticky zaměřená metoda je pomalu střídána tzv. postkomunikačním obdobím, v němž dochází k pozměněné formulaci cílů výuky cizích jazyků. V českém kontextu není tato změna konceptu zatím dostatečně reflektována. Cílem této práce je definovat specifika výuky cizích jazyků v postkomunikačním období a zároveň provést analýzu využití této metody v tradiční a alternativní škole, porovnat zjištěné výsledky a vyvodit z nich závěry pro výukovou praxi.cze
dc.format87
dc.format87
dc.language.isode
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýuka cizích jazykůcze
dc.subjectmetody výuky cizích jazykůcze
dc.subjectrole učitele a role žáka v edukačním procesucze
dc.subjectkomunikační kompetencecze
dc.subjectučení a osvojování se jazykůmcze
dc.subjectpostkomunikační obdobícze
dc.subjectForeign language teachingeng
dc.subjectteaching methodseng
dc.subjectthe role of a teacher and a pupil in the educational processeng
dc.subjectCommunicative competenceeng
dc.subjectlanguage learning and acquisitioneng
dc.subjectpost-method eraeng
dc.titleSpezifika des Fremdsprachenunsterrichts in der Post-Methoden Äracze
dc.title.alternativeSpecifics of foreign language teaching in the post-method eraeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag55977
dc.description.abstract-translatedForeign language teaching is currently undergoing major changes. The focus on the development of intercultural communication competence as the main objective of foreign language teaching is extended by new concepts of teaching focused at the pupil and the development of his individual multilingualism. The pragmatically focused communication method is slowly alternating with the so-called post-method era, in which there is an altered formulation of the goals of foreign language teaching. In the Czech context, this change in concept has not been sufficiently reflected yet. The aim of this work is to define the specifics of foreign language teaching in the post-method era and also to analyze the use of this method in traditional and alternative schools, comparing the findings and draw conclusions for teaching practice.eng
dc.date.accepted2021-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJn-NJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam