dc.contributor.advisor | Andrášová, Hana | |
dc.contributor.author | Zapomělová, Anna | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:04:15Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:04:15Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-15 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44586 | |
dc.description.abstract | Výuka cizích jazyků prochází v současné době velkými změnami. Zaměření na rozvoj interkulturní komunikační kompetence coby hlavního cíle cizojazyčné výuky je rozšiřováno o nové koncepty výuky zaměřené na žáka a na rozvoj jeho individuální mnohojazyčnosti. Komunikační pragmaticky zaměřená metoda je pomalu střídána tzv. postkomunikačním obdobím, v němž dochází k pozměněné formulaci cílů výuky cizích jazyků. V českém kontextu není tato změna konceptu zatím dostatečně reflektována. Cílem této práce je definovat specifika výuky cizích jazyků v postkomunikačním období a zároveň provést analýzu využití této metody v tradiční a alternativní škole, porovnat zjištěné výsledky a vyvodit z nich závěry pro výukovou praxi. | cze |
dc.format | 87 | |
dc.format | 87 | |
dc.language.iso | de | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výuka cizích jazyků | cze |
dc.subject | metody výuky cizích jazyků | cze |
dc.subject | role učitele a role žáka v edukačním procesu | cze |
dc.subject | komunikační kompetence | cze |
dc.subject | učení a osvojování se jazykům | cze |
dc.subject | postkomunikační období | cze |
dc.subject | Foreign language teaching | eng |
dc.subject | teaching methods | eng |
dc.subject | the role of a teacher and a pupil in the educational process | eng |
dc.subject | Communicative competence | eng |
dc.subject | language learning and acquisition | eng |
dc.subject | post-method era | eng |
dc.title | Spezifika des Fremdsprachenunsterrichts in der Post-Methoden Ära | cze |
dc.title.alternative | Specifics of foreign language teaching in the post-method era | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 55977 | |
dc.description.abstract-translated | Foreign language teaching is currently undergoing major changes. The focus on the development of intercultural communication competence as the main objective of foreign language teaching is extended by new concepts of teaching focused at the pupil and the development of his individual multilingualism. The pragmatically focused communication method is slowly alternating with the so-called post-method era, in which there is an altered formulation of the goals of foreign language teaching. In the Czech context, this change in concept has not been sufficiently reflected yet. The aim of this work is to define the specifics of foreign language teaching in the post-method era and also to analyze the use of this method in traditional and alternative schools, comparing the findings and draw conclusions for teaching practice. | eng |
dc.date.accepted | 2021-05-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJn-NJn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |