Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoldová, Helena
dc.contributor.authorHavlíčková, Lenka
dc.date.accessioned2024-03-12T10:04:16Z
dc.date.available2024-03-12T10:04:16Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44588
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na mezipředmětové vztahy a integrovanou výuku ve vzdělávacích oblastech Matematika a její aplikace a Umění a kultura. Cílem této práce je připravit soubor úloh z tematické oblasti geometrie na 1. stupni základní školy, který integruje vybrané kurikulum v obou vzdělávacích oblastech. Úlohy jsou zaměřené na pojmy souměrnost, obsah mnohoúhelníků, pokrývání roviny. Vybrané úlohy jsou realizovány a ověřovány v edukační praxi.cze
dc.format64 s.
dc.format64 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmezipředmětové vztahycze
dc.subjectintegrovaná výukacze
dc.subjectMatematika a její aplikacecze
dc.subjectUmění a kulturacze
dc.subjectRámcový vzdělávací program pro základní vzdělávánícze
dc.subjectgeometriecze
dc.subjectprimární stupeň základní školycze
dc.subjectInterdisciplinary relationshipseng
dc.subjectIntegrated learningeng
dc.subjectMathematics and its Applicationseng
dc.subjectArts and Cultureeng
dc.subjectThe Framework Educational Programe for Basic Educationeng
dc.subjectgeometryeng
dc.subjectprimary schooleng
dc.titleMezipředmětové vztahy a integrovaná výuka na úrovni plánovaného kurikula ve vzdělávacích oblastech Matematika a její aplikace a Umění a kulturacze
dc.title.alternativeInterdisciplinary relationships and Integrated learning at the level of the planned curriculum in the educational areas of Mathematics and its Applications and Arts and Cultureeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag56203
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis concentrates on Interdisciplinary relationships and Integrated learning in the educational areas of Mathematics and its Applications and Arts and Culture. The aim of the diploma thesis is to prepare a set of exercises from the thematic area of geometry at Lower primary school, which integrates a selected curriculum in both educational areas. Exercises are focused on the concepts of symmetry, area of polygons and covering plains. Selected exercises are realized and verified in educational practice.eng
dc.date.accepted2021-05-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeTlustý, Pavel


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam