dc.contributor.advisor | Vácha, Zbyněk | |
dc.contributor.author | Hlinšťáková, Anna | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:04:19Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:04:19Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-01-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44590 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení efektivity aktivizačních výukových metod v přírodovědném vzdělávání na prvním stupni základní školy. Data byla získávána ve dvou paralelních třídách, ve kterých probíhalo vyučování s aktivizačními prvky a vyučování bez aktivizačních prvků. Výzkumu se celkem účastnilo 60 žáků 3.- 5. tříd. Po vyhodnocení průzkumu se ukázalo, že vyučovací jednotky s využitím aktivizačních prvků se jeví jako efektivnější pro osvojování nových poznatků než výuka vedená tradičním způsobem. | cze |
dc.format | 72 s. (95 266 znaků) | |
dc.format | 72 s. (95 266 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | aktivizující výukové metody | cze |
dc.subject | experiment | cze |
dc.subject | primární stupeň základní školy | cze |
dc.subject | přírodovědné vzdělávání | cze |
dc.subject | activating teaching methods | eng |
dc.subject | experiment | eng |
dc.subject | primary school | eng |
dc.subject | science education | eng |
dc.title | Účinnost aktivizačních výukových metod v přírodovědném vzdělávání na primárním stupni základních škol | cze |
dc.title.alternative | Effectiveness of activation teaching methods in science education at the primary level of elementary schools | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 56230 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis is focused on the evaluation of the effectiveness of activating teaching methods in science education at the first stage of primary school. The data were obtained in two parallel classes, in which teaching with activating elements and teaching without activating elements took place. The total of 60 pupils from the 3rd to the 5th classes participated in the research. After evaluating the survey, it turned out that teaching units using activation elements appear to be more effective in acquiring new knowledge than teaching in the traditional way. | eng |
dc.date.accepted | 2021-01-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Chmelová, Štěpánka | |