Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVácha, Zbyněk
dc.contributor.authorHlinšťáková, Anna
dc.date.accessioned2024-03-12T10:04:19Z
dc.date.available2024-03-12T10:04:19Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-01-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44590
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na zhodnocení efektivity aktivizačních výukových metod v přírodovědném vzdělávání na prvním stupni základní školy. Data byla získávána ve dvou paralelních třídách, ve kterých probíhalo vyučování s aktivizačními prvky a vyučování bez aktivizačních prvků. Výzkumu se celkem účastnilo 60 žáků 3.- 5. tříd. Po vyhodnocení průzkumu se ukázalo, že vyučovací jednotky s využitím aktivizačních prvků se jeví jako efektivnější pro osvojování nových poznatků než výuka vedená tradičním způsobem.cze
dc.format72 s. (95 266 znaků)
dc.format72 s. (95 266 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectaktivizující výukové metodycze
dc.subjectexperimentcze
dc.subjectprimární stupeň základní školycze
dc.subjectpřírodovědné vzdělávánícze
dc.subjectactivating teaching methodseng
dc.subjectexperimenteng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjectscience educationeng
dc.titleÚčinnost aktivizačních výukových metod v přírodovědném vzdělávání na primárním stupni základních školcze
dc.title.alternativeEffectiveness of activation teaching methods in science education at the primary level of elementary schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag56230
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is focused on the evaluation of the effectiveness of activating teaching methods in science education at the first stage of primary school. The data were obtained in two parallel classes, in which teaching with activating elements and teaching without activating elements took place. The total of 60 pupils from the 3rd to the 5th classes participated in the research. After evaluating the survey, it turned out that teaching units using activation elements appear to be more effective in acquiring new knowledge than teaching in the traditional way.eng
dc.date.accepted2021-01-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeChmelová, Štěpánka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam