Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVácha, Zbyněk
dc.contributor.authorRoubíčková, Tereza
dc.date.accessioned2024-03-12T10:04:22Z
dc.date.available2024-03-12T10:04:22Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44593
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá učením v přírodě s využitím školní zahrady v přírodovědném vzdělávání na prvním stupni základní školy. V teoretické části se autorka zabývá historií i současností školních zahrad. Dále popisuje zahradní pedagogiku, její účinky a metody. Na základě informací, zjištěných v teoretické části, autorka navrhla naučnou stezku, kterou se zabývá v praktické části. Celkem bylo navrženo pět zastavení vztahujících se k běžným přírodninám české krajiny. Ke každému stanovišti byl navržen pracovní list, který slouží k fixaci získaných informací. Zpětná vazba získaná od učitelů z praxe poukazuje na skutečnost, že jednotlivé náměty jsou na prvním stupni základních škol využitelné.cze
dc.format85 s. (117 715)
dc.format85 s. (117 715)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectŠkolní zahradacze
dc.subjectzahradní pedagogikacze
dc.subjectnaučná stezkacze
dc.subjectpřírodovědné vzdělávánícze
dc.subjectprimární stupeň základní školy.cze
dc.subjectSchool gardeneng
dc.subjectgarden pedagogyeng
dc.subjectlearning traileng
dc.subjectscience educationeng
dc.subjectprimary school.eng
dc.titleŠkolní zahrada jako naučná stezkacze
dc.title.alternativeSchool garden as a natural traileng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag56288
dc.description.abstract-translatedThe thesis is on nature learning using the school garden in science education at the first grade of primary school. In the theoretical section, the author presents the history and present of school gardens. It also describes garden pedagogy, its effects and methods. On the basis of the information found in the theoretical section, the author proposed a learning trail, which he discusses in the practical part. In total, five stops related to the normal natural phenomena of the Czech countryside were proposed. A worksheet has been drafted for each stand to fix the information received. Feedback from practical teachers points to the fact that individual suggestions are usable at primary school level.eng
dc.date.accepted2021-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeChmelová, Štěpánka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam