Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘepa, Karel
dc.contributor.authorJungová, Diana
dc.date.accessioned2024-03-12T10:04:24Z
dc.date.available2024-03-12T10:04:24Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-01-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44594
dc.description.abstractDiplomová práce "Po stopách gotického umění - výtvarná řada pro žáky 1. stupně ZŠ" je rozdělena na část teoretickou a část projektovou. Teoretická část je rozdělena na tři kapitoly. V první kapitole se zaměříme na uvedení do tématu gotického umění a kultury. Seznámíme se s kulturou a společností vrcholného a pozdního středověku, se středověkým vnímáním estetiky a pohledem na umění, dále se seznámíme s hlavními uměleckými rysy gotiky a s vývojem gotického umění v rámci Evropy. Cílem této kapitoly bude věcný vhled do tématu gotického umění, určený pro potřeby učitelů a učitelek na 1. stupni a jeho didaktickou aplikaci do praxe výtvarné výchovy. Druhá kapitola se bude zabývat možnostmi práce s tematikou gotického umění v návaznosti na Rámcový vzdělávací program. Závěrečná kapitola teoretické části představí možnosti práce s danou tematikou ve vyučování výtvarné výchovy a dále seznámí s didaktickými a metodickými materiály, které se zabývají námětem gotického umění. Projektová část seznámí se sedmi lekcemi výtvarné řady, které demonstrují praktické uchopení tématu gotického umění ve výuce výtvarné výchovy na 1. stupni základní školy.cze
dc.format134 s.
dc.format134 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectgotické uměnícze
dc.subjectstředověké uměnícze
dc.subjectvýtvarně-projektové metodycze
dc.subjectvýtvarná výchovacze
dc.subjectgothic arteng
dc.subjectmedieval arteng
dc.subjectart-project methodseng
dc.subjectart educationeng
dc.titlePo stopách gotického umění - výtvarná řada pro žáky 1. stupně ZŠ.cze
dc.title.alternativeFollowing gothic art - Series of Creative Lessons for Art Education at Primary School.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag56301
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis "Following gothic art - Series of Creative Lessons for Art Education at Primary School" is divided into theoretical and project part. The theoretical part concists of three chapters. In the first chapter we will focus on introduction to the theme of Gothic art and culture. We will get acquainted with the culture and society of the High and Late Middle Ages, with the medieval aesthetics and view of art. We will also get acquainted with the main artistic features of Gothic style and the development of Gothic art in Europe. The aim of this chapter is a factual insight into the topic of Gothic art, designed for the needs of primary teachers and the didactic application in the practice of art education. The second chapter will introduce the possibilities of working with the theme of Gothic art in connection with the Framework Educational Program. The final chapter of the theoretical part introduces the possibilities of working with the given topic in the teaching of art education and it acquaints with didactic and methodical materials that deal with the topic of Gothic art. The project part introduces eight lessons of the art series, which demonstrate a practical understanding of the topic of Gothic art in the teaching of art education at primary school.eng
dc.date.accepted2021-02-04
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDuchková, Zuzana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam