Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNovacká, Ludmila
dc.contributor.authorDenková, Lenka
dc.date.accessioned2021-11-22T12:20:26Z
dc.date.available2021-11-22T12:20:26Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4459
dc.description.abstractCílem diplomové práce je, jak už sám název napovídá, zhodnocení role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu. Na počátku diplomové práce jsou stanoveny cíle a hypotézy práce, ty jsou v závěru buď vyvráceny, nebo potvrzeny. V kapitole s názvem: ''Literární rešerše'' jsou pak vymezeny jednotlivé pojmy, týkající se dané problematiky. Hlavní část práce je rozdělena na analýzu cestovního ruchu v Plzni, součástí této analýzy je i SWOT analýza. Dále pak jsou v práci zhodnoceny výsledky rozhovorů probíhajících v cestovních kancelářích (dále jen CK). V další části práce je analýza jednotlivých částí navrhovaného produktu. V poslední části bude marketingový návrh produktu (package), na kterém se bude podílet více soukromých subjektů, ale i město Plzeň.cze
dc.format76 s., 20 s. příloh
dc.format76 s., 20 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectZážitkový cestovní ruchcze
dc.subjectProdukt cestovního ruchucze
dc.subjectMarketing cestovního ruchucze
dc.subjectMarketingový mix cestovního ruchucze
dc.subjectPivovar a Pivovarské muzeumcze
dc.subjectAdventure tourismeng
dc.subjectTourist producteng
dc.subjectMarketing of tourismeng
dc.subjectMarketing mix in tourismeng
dc.subjectBrewery and brewery museumeng
dc.titleMarketing a jeho role při formování zážitkových produktů cestovního ruchu v Plznicze
dc.title.alternativeThe event marketing and its role at formation of tourist trade's products in the Pilsner Cityeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag12170
dc.description.abstract-translatedAim of diploma work is, how already alone title prompt, estimation of role marketing at formation of tourist trade's products. At the beginning of diploma work are given purposes and hypotheses of work, that are at the close either disproved, or confirmeds. In chapter with title: '' literary research" are then determinate individual notions, concerning given to problems. Feature work is divided on analysis tourist trade in the Pilsner City, part of those analyses is also SWOT analysis. Further are in work reviewed record of talks, that were proceeding in travel offices. In next parts of work is analysis of single parts suggested product. At last part will marketing proposal of product (package), wherein will share more private subjects, but also the Pilsner City.eng
dc.date.accepted2009-06-09
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam