• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu na Příbramsku

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (2.700Mb)
    Posudek vedoucího práce (166.2Kb)
    Posudek oponenta práce (165.6Kb)
    Průběh obhajoby práce (418.6Kb)
    Datum
    2009
    Autor
    Hartlová, Jana
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Hlavním cílem této diplomové práce s názvem "Role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu na Příbramsku" je zhodnotit roli marketingu při tvorbě nového zážitkového produktu cestovního ruchu na Příbramsku. Dílčími cíly jsou analýza cestovního ruchu na Příbramsku, návrh vhodné spolupráce při tvorbě a realizaci nového produktu v oblasti zážitkového cestovního ruchu, návrh propagačního materiálu pro nový produkt. Na počátku diplomové práce je úvod. Dále je v práci popsána metodika práce a jsou stanoveny hypotézy, které jsou pak v závěru potvrzeny nebo vyvráceny. Následují teoretická část (kapitola Literární rešerše), v níž jsou vymezeny pojmy spojené s tématem diplomové práce a analyticko-syntetická část (kapitola Vlastní práce a Závěr). V kapitole Vlastní práce jsou provedeny analýzy týkající se vymezeného území, konkrétně jsou to: analýza potenciálu cestovního ruchu na straně nabídky, SWOT analýza a analýza potenciálu cestovního ruchu na straně poptávky. Součástí kapitoly je také návrh nového produktu v oblasti zážitkového cestovního ruchu a zhodnocení role marketingu při jeho tvorbě z hlediska marketingových nástrojů.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4460
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Předpoklady rozvoje cestovního ruchu na Prachaticku 

      Mráz, Pavel (Jihočeská univerzita, 2011)
      Diplomová práce je zaměřena na oblast Prachaticka. V rámci diplomové práce bylo realizováno terénní šetření, stanoven profil návštěvníka oblasti, vytvořen produktový balíček Křížem krážem Prachatickem (specializující se ...
    • Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Blatná 

      Němcová, Andrea (Jihočeská univerzita, 2007)
      Téma bakalářské práce je Produkt cestovního ruchu turistickém informačním centru, byla vybrána destinace Blatensko. Blatná a její okolí se sice nedá srovnávat z pohledu mezinárodního cestovního ruchu, ale tato destinace ...
    • Marketingová on-line strategie cestovního ruchu Jihočeského kraje 

      Machart, Ondřej (Jihočeská univerzita, 2013)
      Hlavním cílem práce je na základě analýzy identifikovat současné nástroje marketingové online komunikace Jihočeského kraje v oblasti cestovního ruchu a zhodnotit jejich funkčnost a efektivitu využití. Sekundárním cílem ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV