Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorRýdlová, Tereza
dc.date.accessioned2024-03-12T10:04:42Z
dc.date.available2024-03-12T10:04:42Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44606
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá metodami kritického myšlení ve výuce literární výchovy na 1. stupni ZŠ. Práce je rozdělena na tři části - teoretickou, výzkumnou a praktickou. Teoretická část definuje pojem literární výchova a charakterizuje ji v současném RVP ZV. Dále vysvětluje pojmy, jako jsou výukové metody a organizační formy a zároveň je klasifikuje. Vymezuje pojmy kritického myšlení a třífázového modelu učení E-U-R. Výzkumná část na základě dotazníku mapuje využívání metod kritického myšlení ve výuce čtení a literární výchovy ve 2. - 5. ročníku ZŠ. Praktická část se zabývá přípravami na jednotlivé hodiny s použitím vybraných metod kritického myšlení.cze
dc.format92
dc.format92
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectliterární výchovacze
dc.subjectvyučovací metodycze
dc.subjectorganizační formy výukycze
dc.subjectkritické myšlenícze
dc.subjectmetody kritického myšlenícze
dc.subjecttřífázový model učení E-U-Rcze
dc.subjectliterary educationeng
dc.subjectteaching methodseng
dc.subjectorganizational forms of teachingeng
dc.subjectcritical thinkingeng
dc.subjectmethods of critical thinkingeng
dc.subjectthree-phase model of learning E-U-Reng
dc.titleMetody kritického myšlení v literární výchově na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeMethods of critical thinking in literary education at elementary schoooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag56402
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with methods of critical thinking in the teaching of literary education at the 1st level of elementary school. The work is divided into three parts - theoretical, practical and research. The theoretical section defines the concept of literary education and characterizes it in the current RVP ZV. It also explains and classifies concepts such as teaching methods and organisational forms. It defines the concepts of critical thinking and the three-phase model of learning E-U-R. The practical part deals with preparations for individual hours using selected methods of critical thinking. The research section maps, based on a questionnaire to teachers, the use of critical thinking methods in teaching reading and literary education in 2. - 5th year of high school.eng
dc.date.accepted2021-05-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNohavová, Gabriela


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam