dc.contributor.advisor | Šimková, Ivana | |
dc.contributor.author | Rýdlová, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:04:42Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:04:42Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44606 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá metodami kritického myšlení ve výuce literární výchovy na 1. stupni ZŠ. Práce je rozdělena na tři části - teoretickou, výzkumnou a praktickou. Teoretická část definuje pojem literární výchova a charakterizuje ji v současném RVP ZV. Dále vysvětluje pojmy, jako jsou výukové metody a organizační formy a zároveň je klasifikuje. Vymezuje pojmy kritického myšlení a třífázového modelu učení E-U-R. Výzkumná část na základě dotazníku mapuje využívání metod kritického myšlení ve výuce čtení a literární výchovy ve 2. - 5. ročníku ZŠ. Praktická část se zabývá přípravami na jednotlivé hodiny s použitím vybraných metod kritického myšlení. | cze |
dc.format | 92 | |
dc.format | 92 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | literární výchova | cze |
dc.subject | vyučovací metody | cze |
dc.subject | organizační formy výuky | cze |
dc.subject | kritické myšlení | cze |
dc.subject | metody kritického myšlení | cze |
dc.subject | třífázový model učení E-U-R | cze |
dc.subject | literary education | eng |
dc.subject | teaching methods | eng |
dc.subject | organizational forms of teaching | eng |
dc.subject | critical thinking | eng |
dc.subject | methods of critical thinking | eng |
dc.subject | three-phase model of learning E-U-R | eng |
dc.title | Metody kritického myšlení v literární výchově na 1. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Methods of critical thinking in literary education at elementary schoool | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 56402 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with methods of critical thinking in the teaching of literary education at the 1st level of elementary school. The work is divided into three parts - theoretical, practical and research. The theoretical section defines the concept of literary education and characterizes it in the current RVP ZV. It also explains and classifies concepts such as teaching methods and organisational forms. It defines the concepts of critical thinking and the three-phase model of learning E-U-R. The practical part deals with preparations for individual hours using selected methods of critical thinking. The research section maps, based on a questionnaire to teachers, the use of critical thinking methods in teaching reading and literary education in 2. - 5th year of high school. | eng |
dc.date.accepted | 2021-05-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Nohavová, Gabriela | |