Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorPeštová, Kristýna
dc.date.accessioned2024-03-12T10:04:52Z
dc.date.available2024-03-12T10:04:52Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44616
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá využitím autentického literárního textu ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol. Autentický text představuje jazykový vklad, který napomáhá přirozenému osvojování cizí řeči. Vteoretické části jsou popsány podmínky pro osvojení cizího jazyka, typy autentických textů, kritéria pro výběr vhodných autentických materiálů a postup, jak s nimi ve výuce pracovat. Praktická část je realizována formou přípravy plánu třech vyučovacích hodin anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Cílem hodin je za využití autentického textu rozvoj čtenářských dovedností a podpora čtenářské gramotnosti žáků.cze
dc.format75 s.
dc.format75 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectanglický jazykcze
dc.subjectautentický textcze
dc.subjectjazykový vkladcze
dc.subjectosvojování jazykacze
dc.subjectčtenářské dovednosticze
dc.subjectčtenářská gramotnostcze
dc.subjectEnglisheng
dc.subjectauthentic texteng
dc.subjectlanguage inputeng
dc.subjectlanguage acquisitioneng
dc.subjectreading skillseng
dc.subjectreading literacyeng
dc.titleVyužití autentického literárního textu k rozvoji čtenářských dovedností v anglickém jazyce na 2. stupni základních školcze
dc.title.alternativeUsing authentic literary texts to develop reading skills in English at middle school leveleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag58219
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis focuses on the usage of authentic literary texts in English teaching at middle school level. Authentic texts present a language input which helps natural language acquisition. The theoretical part is based on the description of conditions for language acquisition, types of authentic texts and a lesson procedure that deals with them. The practical part is realized through the lesson plan of three English lessons at middle school level. The aims of the lessons are to develop reading skills by using authentic texts and to support pupils' reading literacy.eng
dc.date.accepted2021-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJn-NJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam