dc.contributor.advisor | Betáková, Lucie | |
dc.contributor.author | Peštová, Kristýna | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:04:52Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:04:52Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44616 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá využitím autentického literárního textu ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol. Autentický text představuje jazykový vklad, který napomáhá přirozenému osvojování cizí řeči. Vteoretické části jsou popsány podmínky pro osvojení cizího jazyka, typy autentických textů, kritéria pro výběr vhodných autentických materiálů a postup, jak s nimi ve výuce pracovat. Praktická část je realizována formou přípravy plánu třech vyučovacích hodin anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Cílem hodin je za využití autentického textu rozvoj čtenářských dovedností a podpora čtenářské gramotnosti žáků. | cze |
dc.format | 75 s. | |
dc.format | 75 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | anglický jazyk | cze |
dc.subject | autentický text | cze |
dc.subject | jazykový vklad | cze |
dc.subject | osvojování jazyka | cze |
dc.subject | čtenářské dovednosti | cze |
dc.subject | čtenářská gramotnost | cze |
dc.subject | English | eng |
dc.subject | authentic text | eng |
dc.subject | language input | eng |
dc.subject | language acquisition | eng |
dc.subject | reading skills | eng |
dc.subject | reading literacy | eng |
dc.title | Využití autentického literárního textu k rozvoji čtenářských dovedností v anglickém jazyce na 2. stupni základních škol | cze |
dc.title.alternative | Using authentic literary texts to develop reading skills in English at middle school level | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 58219 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis focuses on the usage of authentic literary texts in English teaching at middle school level. Authentic texts present a language input which helps natural language acquisition. The theoretical part is based on the description of conditions for language acquisition, types of authentic texts and a lesson procedure that deals with them. The practical part is realized through the lesson plan of three English lessons at middle school level. The aims of the lessons are to develop reading skills by using authentic texts and to support pupils' reading literacy. | eng |
dc.date.accepted | 2021-08-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJn-NJn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |