Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNajmonová, Marie
dc.contributor.authorŠkochová, Kamila
dc.date.accessioned2024-03-12T10:04:55Z
dc.date.available2024-03-12T10:04:55Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44619
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá aktuálním tématem a to problematikou žáků s ADHD na prvním stupni základních škol, diagnostickými a následnými intervenčními přístupy k takovýmto žákům za využití Funkční analýzy chování. Teoretická část diplomové práce je rozdělena na dvě části. První část je věnována tématu ADHD, druhá část je zaměřena na Funkční analýzu chování (FACH). V empirické části jsme ověřovali, jak probíhá spolupráce učitele a žáka s ADHD na 1. stupni ZŠ. Praktická část je zpracována na základě kvalitativního výzkumného šetření, ve kterém jsem zvolila metodu FACH pro vytvoření intervencí. Jedná se o akční výzkum. Cílem výzkumného šetření bylo využít a ověřit diagnostický a intervenční přístup FACH při práci učitele s žáky s ADHD.cze
dc.format69 stran
dc.format69 stran
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectADHDcze
dc.subjectfunkční analýza chovánícze
dc.subjectintervenční přístupcze
dc.subject1. stupeň základní školycze
dc.subjectindividuální vzdělávací pláncze
dc.subjectplán pedagogické podporycze
dc.subjectADHDeng
dc.subjectFunctional Analysis of Behavioreng
dc.subjectinterventional approacheng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjectsupporteng
dc.subjectIndividual education plan- IVPeng
dc.subjectEducational support plan-PLPPeng
dc.titleFACH - funkční analýza chování u žáků s ADHD na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeUsing Functional Behavioral Assessment in Pupils with ADHD at Primary Schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag58889
dc.description.abstract-translatedMy diploma thesis deals with the current topic and problem of pupils with ADHD at the first stage of Primary Futher, diagnostic and subsequent intervention approaches to such pupils using Functional Behavior Analysis. The theoretical part of the diploma thesis is divided into two parts. The first part is devoted to the topic of ADHD, the second part is focused on Functional Behavior Analysis (FACH). In the empirical part, we verified how the cooperation between teacher and student with ADHD takes place at the 1st stage of elementary school. The practical part is processed on the basis of a qualitative research survey, in which I chose the FACH method, to create interventions. This is action research. The aim of the research was to use and verify the diagnostic and interventional approach of FACH in the work of teachers with pupils with ADHD.eng
dc.date.accepted2021-05-12
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVaněčková, Olga


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam