dc.contributor.advisor | Najmonová, Marie | |
dc.contributor.author | Škochová, Kamila | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:04:55Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:04:55Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44619 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá aktuálním tématem a to problematikou žáků s ADHD na prvním stupni základních škol, diagnostickými a následnými intervenčními přístupy k takovýmto žákům za využití Funkční analýzy chování. Teoretická část diplomové práce je rozdělena na dvě části. První část je věnována tématu ADHD, druhá část je zaměřena na Funkční analýzu chování (FACH). V empirické části jsme ověřovali, jak probíhá spolupráce učitele a žáka s ADHD na 1. stupni ZŠ. Praktická část je zpracována na základě kvalitativního výzkumného šetření, ve kterém jsem zvolila metodu FACH pro vytvoření intervencí. Jedná se o akční výzkum. Cílem výzkumného šetření bylo využít a ověřit diagnostický a intervenční přístup FACH při práci učitele s žáky s ADHD. | cze |
dc.format | 69 stran | |
dc.format | 69 stran | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | ADHD | cze |
dc.subject | funkční analýza chování | cze |
dc.subject | intervenční přístup | cze |
dc.subject | 1. stupeň základní školy | cze |
dc.subject | individuální vzdělávací plán | cze |
dc.subject | plán pedagogické podpory | cze |
dc.subject | ADHD | eng |
dc.subject | Functional Analysis of Behavior | eng |
dc.subject | interventional approach | eng |
dc.subject | primary school | eng |
dc.subject | support | eng |
dc.subject | Individual education plan- IVP | eng |
dc.subject | Educational support plan-PLPP | eng |
dc.title | FACH - funkční analýza chování u žáků s ADHD na 1. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Using Functional Behavioral Assessment in Pupils with ADHD at Primary School | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 58889 | |
dc.description.abstract-translated | My diploma thesis deals with the current topic and problem of pupils with ADHD at the first stage of Primary Futher, diagnostic and subsequent intervention approaches to such pupils using Functional Behavior Analysis. The theoretical part of the diploma thesis is divided into two parts. The first part is devoted to the topic of ADHD, the second part is focused on Functional Behavior Analysis (FACH). In the empirical part, we verified how the cooperation between teacher and student with ADHD takes place at the 1st stage of elementary school. The practical part is processed on the basis of a qualitative research survey, in which I chose the FACH method, to create interventions. This is action research. The aim of the research was to use and verify the diagnostic and interventional approach of FACH in the work of teachers with pupils with ADHD. | eng |
dc.date.accepted | 2021-05-12 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vaněčková, Olga | |