dc.contributor.advisor | Žlábková, Iva | |
dc.contributor.author | Bláhová, Kristýna | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:05:05Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:05:05Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44625 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce Postoj pedagogů k hodnocení žáků na ZŠ se zabývá různými aspekty hodnocení žáků pedagogem a jednotlivými činiteli, které hodnocení ovlivňují. V teoretické části vysvětluji pojem hodnocení všeobecně. Podrobněji rozebírám školní hodnocení jako specifický obor. Popisuji zde jednotlivé formy, metody a typy hodnocení, jejich význam pro žáka, učitele a zákonného zástupce. Praktická část obsahuje výzkum provedený pomocí online dotazníku pro rodiče a polostrukturovaný rozhovor s učiteli. Cílem online dotazníku bylo zjistit spokojenost s hodnocením a formou hodnocení jejich dětí, dále jsem zjišťovala, která z forem hodnocení je pro rodiče jasná a čitelná. V rámci polostrukturovaného rozhovoru s učiteli jsem chtěla odhalit názor na náročnost či nenáročnost hodnotícího procesu, pohled pedagoga na formování a motivování žáka pomocí hodnocení a význam hodnocení pro učitele samotného. | cze |
dc.format | 80 s | |
dc.format | 80 s | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | hodnocení | cze |
dc.subject | kritéria | cze |
dc.subject | funkce | cze |
dc.subject | forma | cze |
dc.subject | osobnost | cze |
dc.subject | assessment | eng |
dc.subject | standards | eng |
dc.subject | function | eng |
dc.subject | form | eng |
dc.subject | personality | eng |
dc.title | Postoj pedagogů k hodnocení žáků na ZŠ | cze |
dc.title.alternative | The teacher´s view of methods of the pupils performance evaluation at primary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 59236 | |
dc.description.abstract-translated | Diploma thesis The attitude of teachers towards the assessment of pupils at the primary school deals with various aspects of the assessment of pupils by the teacher and by the individual factors influencing the evaluation. In theory part, I explain the concept of evaluation in general. I go into details about school evaluation as a specific field. I describe the different forms, methods and types of evaluations, their importance for the pupil, the teacher and parent. The practical part includes research by using an online questionnaire for parents and a semi-structured interview with teachers. The aim of the online questionnaire was to find a parent point of view about satisfaction with the evaluation and the form of evaluation of their children, and I also found out what of the forms of evaluation is clear and readable for them. Through the semi-structured interview with teachers, I wanted to reveal an opinion on the demands or ease of use of the evaluation process, the pedagogue's view on forming and motivating the pupil through evaluation and the importance of evaluation for the teacher himself. | eng |
dc.date.accepted | 2021-05-13 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Krninský, Luboš | |