dc.contributor.advisor | Samková, Libuše | |
dc.contributor.author | Zelenková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:05:06Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:05:06Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44626 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na matematické písemné práce žáků 6. třídy druhého stupně základní školy. Cílem je analýza žákovských řešení jako příprava na tvorbu úloh ve formátu Concept Cartoons. V teoretické části práce se zabývám přístupy k vyučování matematiky, učebními styly žáků a jejich strategiemi při řešení nejen matematických problémů. Dále popisuji matematické slovní úlohy, úlohy Concept Cartoons, jejich vznik, dělení a tvorbu. V praktické části se věnuji konkrétním pracím žáků a rozebírám jejich postupy řešení, správné i ty nesprávné. Tato část práce slouží jako příprava na tvorbu zcela nových úloh Concept Cartoons. Vše je doplněno ukázkami žákovských prací. | cze |
dc.format | 53 s. | |
dc.format | 53 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Concept Cartoons | cze |
dc.subject | žákovská řešení | cze |
dc.subject | přístupy k vyučování | cze |
dc.subject | učební styly | cze |
dc.subject | gramotnost | cze |
dc.subject | matematická gramotnost | cze |
dc.subject | Concept Cartoons | eng |
dc.subject | examples of pupils | eng |
dc.subject | approaches to teaching | eng |
dc.subject | learning styles | eng |
dc.subject | literacy | eng |
dc.subject | mathematical literacy | eng |
dc.title | Analýza žákovských řešení matematických úloh jako příprava na tvorbu úloh ve formátu Concept Cartoons | cze |
dc.title.alternative | An analysis of student solutions of mathematical tasks as a preparation for posing tasks in the Concept Cartoons | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 59278 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis is focused on the written exam of maths of 6th grade pupils at the lower secondary school. The aim of this work is to analyze solutions of pupils as preparation for creating tasks in the Concept Cartoons. In the theoretical part of the thesis I deal with approaches to teaching maths, learning styles of pupils, their strategies in solving not only mathematical problems. Then I describe mathematical word problems, the Concept Cartoons, their origin, division and creation. In the practical part of the thesis I devote to specific works of pupils and analyze their solutions, both correct and incorrect. This part of the work serves as a preparation for the creation of completely new tasks Concept Cartoons. Everything is complemented by examples of pupils work. | eng |
dc.date.accepted | 2021-09-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Mn-ČJn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Hrubešová, Marika | |