Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSamková, Libuše
dc.contributor.authorZelenková, Jana
dc.date.accessioned2024-03-12T10:05:06Z
dc.date.available2024-03-12T10:05:06Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44626
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na matematické písemné práce žáků 6. třídy druhého stupně základní školy. Cílem je analýza žákovských řešení jako příprava na tvorbu úloh ve formátu Concept Cartoons. V teoretické části práce se zabývám přístupy k vyučování matematiky, učebními styly žáků a jejich strategiemi při řešení nejen matematických problémů. Dále popisuji matematické slovní úlohy, úlohy Concept Cartoons, jejich vznik, dělení a tvorbu. V praktické části se věnuji konkrétním pracím žáků a rozebírám jejich postupy řešení, správné i ty nesprávné. Tato část práce slouží jako příprava na tvorbu zcela nových úloh Concept Cartoons. Vše je doplněno ukázkami žákovských prací.cze
dc.format53 s.
dc.format53 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectConcept Cartoonscze
dc.subjectžákovská řešenícze
dc.subjectpřístupy k vyučovánícze
dc.subjectučební stylycze
dc.subjectgramotnostcze
dc.subjectmatematická gramotnostcze
dc.subjectConcept Cartoonseng
dc.subjectexamples of pupilseng
dc.subjectapproaches to teachingeng
dc.subjectlearning styleseng
dc.subjectliteracyeng
dc.subjectmathematical literacyeng
dc.titleAnalýza žákovských řešení matematických úloh jako příprava na tvorbu úloh ve formátu Concept Cartoonscze
dc.title.alternativeAn analysis of student solutions of mathematical tasks as a preparation for posing tasks in the Concept Cartoonseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag59278
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on the written exam of maths of 6th grade pupils at the lower secondary school. The aim of this work is to analyze solutions of pupils as preparation for creating tasks in the Concept Cartoons. In the theoretical part of the thesis I deal with approaches to teaching maths, learning styles of pupils, their strategies in solving not only mathematical problems. Then I describe mathematical word problems, the Concept Cartoons, their origin, division and creation. In the practical part of the thesis I devote to specific works of pupils and analyze their solutions, both correct and incorrect. This part of the work serves as a preparation for the creation of completely new tasks Concept Cartoons. Everything is complemented by examples of pupils work.eng
dc.date.accepted2021-09-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMn-ČJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHrubešová, Marika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam