dc.contributor.advisor | Samková, Libuše | |
dc.contributor.author | Kršková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:05:07Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:05:07Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44627 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá metodou Concept Cartoons a kvalitativní analýzou dat ze získaných písemných prací žáků několika třetích tříd zaměřenou na různé postupy řešení matematický úloh. Analýza je zaměřená na řešení správná a nesprávná, častá i méně častá. Součástí práce je vytvoření několika úloh Concept Cartoons. V teoretické části je tato metoda popsána a je zmíněno, kdo stojí za jejím vznikem. Také jsou popsané slovní úlohy a početní operace sčítání, odčítání, násobení a dělení. | cze |
dc.format | 65 s. (71 612 znaků) | |
dc.format | 65 s. (71 612 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Concept Cartoons | cze |
dc.subject | žákovská řešení matematických úloh | cze |
dc.subject | slovní úlohy | cze |
dc.subject | RVP ZV | cze |
dc.subject | Concept Cartoons | eng |
dc.subject | students solved mathematical tasks | eng |
dc.subject | word problems | eng |
dc.subject | RVP ZV | eng |
dc.title | Analýza žákovských řešení matematických úloh jako příprava na tvorbu úloh Concept Cartoons | cze |
dc.title.alternative | An analysis of student solutions of mathematical tasks as a preparation for posing tasks in the Concept Cartoon format | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 59279 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the Concept Cartoons method and quantitative analysis of data, which were taken from third year students written work, that focused on different approaches of solving mathematical tasks. The analysis focuses on right and wrong, common and less common solutions. Part of this work is the creation of Concept Cartoons questions. In the theoretical part, this method is described and mentioned as who is its creator. It also describes word problems and counting operations like addition, subtraction, multiplication, and division. | eng |
dc.date.accepted | 2021-09-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Hrubešová, Marika | |