dc.contributor.advisor | Kressa, Jiří | |
dc.contributor.author | Bejšovec, Lukáš | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:05:08Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:05:08Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44628 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou šikanování na středních školách, přičemž pozornost je věnována oběti, a především agresorovi. Cílem práce je zjistit prevalenci a podoby šikanování na středních školách a zároveň získat základní informace o hlavních aktérech. Teoretická část obsahuje rešerši odborné literatury nejen české, ale zejména zahraniční. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření na třech odlišných středních školách ve městě Sedlčany. Výzkumu se zúčastnilo 180 žáků. Výsledky mezi těmito školami jsou porovnány a vyhodnoceny. | cze |
dc.format | 99 s. (169 372 znaků). | |
dc.format | 99 s. (169 372 znaků). | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | agresor | cze |
dc.subject | oběť | cze |
dc.subject | střední škola | cze |
dc.subject | šikana | cze |
dc.subject | viktimizace | cze |
dc.subject | victim | eng |
dc.subject | bully | eng |
dc.subject | high school | eng |
dc.subject | bullying | eng |
dc.subject | victimization | eng |
dc.title | Problematika šikanování na středních školách | cze |
dc.title.alternative | The Problem of Bullying in High Schools | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 59298 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with the topic of bullying at high schools. It is focused on two main protagonists of bullying: victims and primarily bullies. The aim of the thesis was to analyse the prevalence and the forms of bullying at high schools and to describe two main protagonists of the bullying. Theoretical part consists of the theoretical framework, which is based upon not only Czech, but especially a foreign literature. The practical part includes questionnaire that was carried out on three different high schools in Sedlcany in which 180 respondents participated. The evaluation and comparison are made among beforementioned high schools. | eng |
dc.date.accepted | 2021-05-17 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJn-OVan | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Procházka, Miroslav | |