Interaktivní aplikace ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ s využitím technologie Smart Lab a Smart Response.
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá použitím interaktivních výukových aplikací ve výuce matematiky na 2. stupni základních škol. V teoretické části budou popsány aktuální technologie pro interaktivní výuku. Dále bude popsána práce s prostředím Smart Notebook, zejména s jeho součástmi Smart Lab a Smart Response 2. Bude proveden výzkum zkušeností učitelů matematiky s prostředím Smart LAB a Smart Response 2. V praktické části budou vybrány vytvořené materiály z volně přístupných zdrojů, v kterých se nachází mnoho většinou starších materiálů, a bude provedena jejich evaluace. Dále bude vytvořena sada výukových aplikací pro výuku matematiky v 6. a 7. ročníku základní školy. Tyto aplikace budou následně ověřeny při mé vlastní souvislé pedagogické praxi.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Projekt Smart City
Špoula, Vítek (Jihočeská univerzita, 2021)Diplomová práce je zaměřená na zhodnocení situace občanské vybavenosti a fungování obecního úřadu v městysi Katovice. Cílem diplomové práce je navrhnout projekt smart city, který by zvýšil kvalitu života v městysi, představil ... -
Smart destinace cestovního ruchu
Kaloušová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2019)Cílem diplomové práce bylo na základě analýzy konceptů smart city a smart region a případových studií identifikovat možnosti jejich využití a propojení s odvětvím cestovního ruchu a vytvořit návrh jejich aplikace ve vybrané ... -
Smart destinace cestovního ruchu
Koubová, Andrea (Jihočeská univerzita, 2019)Teoretická část této práce je zaměřená na vysvětlení problematiky smart konceptu v rámci měst a destinací cestovního ruchu, jakým způsobem destinace využívá marketingovou komunikaci, aby přilákala nové návštěvníky a udržela ...