dc.contributor.advisor | Pospíšil, Aleš | |
dc.contributor.author | Charvátová, Ludmila | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:05:28Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:05:28Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44641 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce teoreticko-projektového charakteru se zabývá zpracováním výtvarného projektu s názvem "Do čeho se obléká dům", který byl realizovaný v rámci výtvarné výchovy na prvním stupni základní školy. Teoretická část se zabývá motivem dům z hlediska významového, obsahového, emocionálního, historického, ale také pedagogického, výchovně-vzdělávacího a projektového.
Praktická část práce obsahuje provedení projektu, který byl rozdělen do sedmi lekcí. Tyto lekce byly uskutečněny se žáky páté třídy základní školy Plešivec v Českém Krumlově. Výsledky žákovské práce jsou zdokumentovány na konci této diplomové práce. | cze |
dc.format | 125 s. (144 520 znaků). | |
dc.format | 125 s. (144 520 znaků). | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výtvarná výchova | cze |
dc.subject | projektové vyučování | cze |
dc.subject | dům | cze |
dc.subject | architektura | cze |
dc.subject | fasáda | cze |
dc.subject | art lesson | eng |
dc.subject | project-based learning (PBL) | eng |
dc.subject | house | eng |
dc.subject | architecture | eng |
dc.subject | fasade | eng |
dc.title | Do čeho se obléká dům.
Výtvarný projekt pro 1. stupeň ZŠ. | cze |
dc.title.alternative | How to dress a house.
The Art Project for 1st Grade of Elementary School. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 59467 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with an art project called "How to dress a house", which was implemented in art lessons at a primary school. The theoretical part elaborates on the motive of house from the meaning, content, emotional, historical, pedagogical, educational and project-based learning points of view.
The practical part contains the actual project implementation, which was divided into seven lessons. These seven lessons took place in Year 5 of the Plešivec Primary School in Český Krumlov. The results of the pupils' work are presented at the end of the thesis. | eng |
dc.date.accepted | 2021-08-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Řepa, Karel | |