Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorDvořáková, Zuzana
dc.date.accessioned2024-03-12T10:05:30Z
dc.date.available2024-03-12T10:05:30Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-06-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44643
dc.description.abstractTématem diplomové práce je připravenost učitelů 1. stupně ZŠ na spolupráci s asistentem pedagoga, neboť toto téma je velice aktuální. Důležitým faktorem in-kluze je kvalitní spolupráce mezi asistentem pedagoga a pedagogem. Teoretická část je rozdělena na pět oblastí. V první oblasti jsou vysvětleny základní pojmy inkluzivní pedagogiky, druhá část se zaměřuje na vzdělávací programy základní školy, ve kte-rých je také vymezeno vzdělávání žáku se speciálně vzdělávacími potřebami. Třetí oblast se věnuje možnostem podpory. Ve čtvrté části je vymezena pozice asistenta pedagoga a poslední část je zaměřena na spolupráci pedagoga a asistenta pedagoga. Praktická část prezentuje výsledky výzkumného šetření. Cílem tohoto šetření, reali-zovaného kvantitativní metodou (dotazníkové šetření), bylo zjistit, zda si učitelé myslí, že jsou připraveni (a jak) na spolupráci s asistentem pedagoga. Dalším úkolem bylo stanovit, jakým způsobem spolu spolupracují.cze
dc.format72
dc.format72
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectasistent pedagogacze
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectspoluprácecze
dc.subjectprvní stupeň základní školycze
dc.subjectasistent - učitelcze
dc.subjectteaching assistanteng
dc.subjectinclusioneng
dc.subjectcooperationeng
dc.subjectprimary educationeng
dc.subjectteaching assistant-teachereng
dc.titlePřipravenost učitelů 1. stupně ZŠ na spolupráci s asistentem pedagoga, jejich spolupráce v praxicze
dc.title.alternativePreparedness of primary school teachers for cooperation with teacher assistant, their cooperation in practiceeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag59509
dc.description.abstract-translatedMy master thesis focuses on a readiness of primary school teachers to cooperate with assistant teacher, as I consider this topic an important issue. An important factor of inclusion is quality cooperation between an assistant and a teacher. Theo-retical part of the thesis is divided into five sections. First section explains main terms of the inclusive approach in pedagogy. Second part focuses on educational programs in a primary school in which is the education of a pupil with a special edu-cational needs defined. Third part mentions various means of support. Fourth part defines a position of a teaching assistant. Fifth part is dedicated to the cooperation of a teacher and an assistant. Empirical part of the thesis presents the results of a research. An aim of the survey, for which was used an quantitative method (ques-tionnaire), was to find out whether teachers think that they are ready (and how) to cooperate with a teaching assistant and how they cooperate with each other.eng
dc.date.accepted2021-08-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNajmonová, Marie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam