Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorFukačová, Marcela
dc.date.accessioned2024-03-12T10:05:33Z
dc.date.available2024-03-12T10:05:33Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44646
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou vyučování čtení a psaní v 1. ročníku ZŠ na školách v brněnském regionu. Hlavním cílem je zjistit, jaké metody pro výuku počátečního čtení a psaní jsou nejvíce využívány učiteli na základních školách v Brně a dále zmapovat, jaké učebnice učitelé v tomto regionu využívají pro výuku. V teoretické části práce je nastíněna historie a současnost výukových metod elementárního čtení a psaní a také přehled současných učebnic elementárního čtení a psaní od vybraných nakladatelství. Výzkumná část zjišťuje formou dotazníkového šetření využívání jednotlivých metod na základních školách a dále mapuje četnost používaných učebnic.cze
dc.format73 s.
dc.format73 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmetodycze
dc.subjectčtenícze
dc.subjectpsanícze
dc.subjectučebnicecze
dc.subjectmethodseng
dc.subjectreadingeng
dc.subjectwritingeng
dc.subjecttextbookseng
dc.titleMetody prvopočátečního čtení a psaní v brněnských základních školáchcze
dc.title.alternativeMethods to early reading and writing at elementary schools in Brnoeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag59524
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the issue of teaching reading and writing in the 1st year of elementary school at schools in the Brno region. The main goal is to find out which methods for teaching initial reading and writing are most used by teachers at primary schools in Brno and to further map which textbooks teachers in this region use for teaching. The theoretical part of the thesis outlines the history and present of teaching methods of elementary reading and writing, as well as an overview of current textbooks of elementary reading and writing from selected publishers. The research part finds out in the form of a questionnaire survey the use of individual methods in primary schools and further maps the frequency of textbooks used.eng
dc.date.accepted2021-05-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVágnerová, Marta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam