dc.contributor.advisor | Šimková, Ivana | |
dc.contributor.author | Fukačová, Marcela | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:05:33Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:05:33Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44646 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou vyučování čtení a psaní v 1. ročníku
ZŠ na školách v brněnském regionu. Hlavním cílem je zjistit, jaké metody pro výuku
počátečního čtení a psaní jsou nejvíce využívány učiteli na základních školách v Brně a
dále zmapovat, jaké učebnice učitelé v tomto regionu využívají pro výuku.
V teoretické části práce je nastíněna historie a současnost výukových metod
elementárního čtení a psaní a také přehled současných učebnic elementárního čtení a
psaní od vybraných nakladatelství.
Výzkumná část zjišťuje formou dotazníkového šetření využívání jednotlivých
metod na základních školách a dále mapuje četnost používaných učebnic. | cze |
dc.format | 73 s. | |
dc.format | 73 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | metody | cze |
dc.subject | čtení | cze |
dc.subject | psaní | cze |
dc.subject | učebnice | cze |
dc.subject | methods | eng |
dc.subject | reading | eng |
dc.subject | writing | eng |
dc.subject | textbooks | eng |
dc.title | Metody prvopočátečního čtení a psaní v brněnských základních školách | cze |
dc.title.alternative | Methods to early reading and writing at elementary schools in Brno | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 59524 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with the issue of teaching reading and writing in the
1st year of elementary school at schools in the Brno region. The main goal is to find out
which methods for teaching initial reading and writing are most used by teachers at
primary schools in Brno and to further map which textbooks teachers in this region use
for teaching.
The theoretical part of the thesis outlines the history and present of teaching
methods of elementary reading and writing, as well as an overview of current textbooks
of elementary reading and writing from selected publishers.
The research part finds out in the form of a questionnaire survey the use of
individual methods in primary schools and further maps the frequency of textbooks
used. | eng |
dc.date.accepted | 2021-05-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vágnerová, Marta | |