Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVácha, Zbyněk
dc.contributor.authorBrožková, Michaela
dc.date.accessioned2024-03-12T10:05:42Z
dc.date.available2024-03-12T10:05:42Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44654
dc.description.abstractV rámci diplomové práce byla provedena analýza didaktické vybavenosti a porovnání obsahové stránky učebnic pěstitelství a chovatelství, které se aktuálně pro výuku předmětu na druhém stupni základních škol využívají. Do výzkumného šetření bylo na základě orientační dotazníkové sondy v prostředí základních škol zařazeno 12 učebnic.cze
dc.format65 s.
dc.format65 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectučebnicecze
dc.subjectpěstitelstvícze
dc.subjectdidaktická vybavenost učebniccze
dc.subjectobsah učebniccze
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjecttextbookeng
dc.subjectcultivationeng
dc.subjectdidactic quality of textbookseng
dc.subjectcontent of textbookseng
dc.titleInventarizace učebnic pěstitelských prací a chovatelství na druhém stupni ZŠcze
dc.title.alternativeInventarization of breeding textbooks for lower secondary schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag59624
dc.description.abstract-translatedThis thesis analysed didactic quality and compared the content of textbooks on cultivation which are currently used in teaching of the subject at lower secondary schools. Based on a questionnaire survey conducted at schools, 12 textbooks were included in the research.eng
dc.date.accepted2021-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMn-Přncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeChmelová, Štěpánka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam