Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorDoudová, Andrea
dc.date.accessioned2024-03-12T10:05:48Z
dc.date.available2024-03-12T10:05:48Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44657
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomové práce je snaha poukázat na využívání různých organizačních forem výuky v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základních škol Diplomová práce je složena ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část se skládá ze čtyř kapitol. První kapitola představuje obecný výčet organizačních forem, druhá kapitola tento výčet rozšiřuje. Ve třetí kapitole představuji alternativní členění organizačních forem vyučování podle Červenkové a Maňáka. U těchto dvou autorů také upozorňuji na záměnu dvou termínů, a to organizační formy výuky za metody výuky a naopak. Ve čtvrté kapitole zmiňuji aktuální tematiku informačních technologií ve vzdělávání a organizační formy s touto výukou spojené. V závěru teoretické části uvádím předvýzkum problematiky organizačních forem a cituji některé již dříve provedené výzkumy. Na tuto kapitolu plynule navazuje praktická část, která se skládá primárně z kvantitativního výzkumu vedeného prostřednictvím dotazníku. Nejdříve jsou formulována východiska výzkumu a dále jsou představeny výsledky výzkumu a závěrečné vyhodnocení informací o zastoupení organizačních forem ve výuce a preferenci jejich užívání jednotlivými vyučujícími. Na základě dat získaných prostřednictvím výzkumu z praktické části práce porovnává využívání organizačních forem ve výuce v běžném režimu a v režimu on-line vyučování.cze
dc.format63 s.
dc.format63 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAnglický jazykcze
dc.subjectvýuka Ajcze
dc.subjectorganizační formycze
dc.subjectvyučovánícze
dc.subjectprezenční výukacze
dc.subjectdistanční výukacze
dc.subjecton-line výukacze
dc.subjectEnglish languageeng
dc.subjectEnglish teachingeng
dc.subjectorganizational formseng
dc.subjectteachingeng
dc.subjectfull-time teachingeng
dc.subjectdistant teachingeng
dc.subjectonline teachingeng
dc.titleOrganizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních školcze
dc.title.alternativeOrganizational forms of teaching in English lessons at lower secondary schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag59697
dc.description.abstract-translatedThe main goal of this diploma thesis is to point out the use of various organizational forms of teaching in English language classes at lower secondary schools. The diploma thesis consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part consists of four chapters. The first chapter presents a general list of organizational forms, the second chapter expands this list. In the third chapter, I present an alternative division of organizational forms of teaching according to Červenková and Maňák. According to these two authors, I also point out the confusion of two terms, namely organizational forms of teaching with teaching methods and vice versa. In the fourth chapter, I mention the current topic of informational technology in education and the organizational forms associated with this teaching. At the end of the theoretical part, I present a preliminary research on the issue of organizational forms and cite some previously conducted researches. This chapter is continuously followed by a practical part, which consists primarily of quantitative research conducted through a questionnaire. First, the starting points of the research are formulated and then the results of the research and the final evaluation of information on the representation of organizational forms in teaching and the preference for their use by individual teachers are presented. Based on the data obtained through research from the practical part of the work, this thesis compares the use of organizational forms in teaching in the regular and in the online teaching regime.eng
dc.date.accepted2021-08-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJCn-AJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam