dc.contributor.advisor | Betáková, Lucie | |
dc.contributor.author | Doudová, Andrea | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:05:48Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:05:48Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44657 | |
dc.description.abstract | Hlavním cílem této diplomové práce je snaha poukázat na využívání různých organizačních forem výuky v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základních škol Diplomová práce je složena ze dvou částí - teoretické a praktické.
Teoretická část se skládá ze čtyř kapitol. První kapitola představuje obecný výčet organizačních forem, druhá kapitola tento výčet rozšiřuje. Ve třetí kapitole představuji alternativní členění organizačních forem vyučování podle Červenkové a Maňáka. U těchto dvou autorů také upozorňuji na záměnu dvou termínů, a to organizační formy výuky za metody výuky a naopak. Ve čtvrté kapitole zmiňuji aktuální tematiku informačních technologií ve vzdělávání a organizační formy s touto výukou spojené. V závěru teoretické části uvádím předvýzkum problematiky organizačních forem a cituji některé již dříve provedené výzkumy.
Na tuto kapitolu plynule navazuje praktická část, která se skládá primárně z kvantitativního výzkumu vedeného prostřednictvím dotazníku. Nejdříve jsou formulována východiska výzkumu a dále jsou představeny výsledky výzkumu a závěrečné vyhodnocení informací o zastoupení organizačních forem ve výuce a preferenci jejich užívání jednotlivými vyučujícími.
Na základě dat získaných prostřednictvím výzkumu z praktické části práce porovnává využívání organizačních forem ve výuce v běžném režimu a v režimu on-line vyučování. | cze |
dc.format | 63 s. | |
dc.format | 63 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Anglický jazyk | cze |
dc.subject | výuka Aj | cze |
dc.subject | organizační formy | cze |
dc.subject | vyučování | cze |
dc.subject | prezenční výuka | cze |
dc.subject | distanční výuka | cze |
dc.subject | on-line výuka | cze |
dc.subject | English language | eng |
dc.subject | English teaching | eng |
dc.subject | organizational forms | eng |
dc.subject | teaching | eng |
dc.subject | full-time teaching | eng |
dc.subject | distant teaching | eng |
dc.subject | online teaching | eng |
dc.title | Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol | cze |
dc.title.alternative | Organizational forms of teaching in English lessons at lower secondary schools | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 59697 | |
dc.description.abstract-translated | The main goal of this diploma thesis is to point out the use of various organizational forms of teaching in English language classes at lower secondary schools. The diploma thesis consists of two parts - theoretical and practical.
The theoretical part consists of four chapters. The first chapter presents a general list of organizational forms, the second chapter expands this list. In the third chapter, I present an alternative division of organizational forms of teaching according to Červenková and Maňák. According to these two authors, I also point out the confusion of two terms, namely organizational forms of teaching with teaching methods and vice versa. In the fourth chapter, I mention the current topic of informational technology in education and the organizational forms associated with this teaching. At the end of the theoretical part, I present a preliminary research on the issue of organizational forms and cite some previously conducted researches.
This chapter is continuously followed by a practical part, which consists primarily of quantitative research conducted through a questionnaire. First, the starting points of the research are formulated and then the results of the research and the final evaluation of information on the representation of organizational forms in teaching and the preference for their use by individual teachers are presented.
Based on the data obtained through research from the practical part of the work, this thesis compares the use of organizational forms in teaching in the regular and in the online teaching regime. | eng |
dc.date.accepted | 2021-08-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJCn-AJn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |