dc.contributor.advisor | Ditrich, Tomáš | |
dc.contributor.author | Přibyl, Karel | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:05:49Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:05:49Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44658 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je zmapovat problematická místa učiva ekologie na základní škole a vytvořit výukové aktivity, které by tato místa pomohly lépe zvládnout. Teoretická část práce shrnuje situaci učiva ekologie v rámci přírodo-pisu na základních školách. V praktické části práce bylo provedeno dotazníkové šetření mezi učiteli přírodopisu s cílem vytipovat kritická místa ekologie a ná-sledně byl realizován rozhovor s vybranými účastníky dotazníkového šetření. K problémovým místům učiva ekologie byly vytvořeny výukové materiály. | cze |
dc.format | 56 s. (95 000 znaků) | |
dc.format | 56 s. (95 000 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Přírodopis | cze |
dc.subject | výuka | cze |
dc.subject | kritické místo | cze |
dc.subject | ekologie | cze |
dc.subject | výukový materiál | cze |
dc.subject | Biology | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | problem areas | eng |
dc.subject | ecology | eng |
dc.subject | educational material | eng |
dc.title | Problematická místa učiva ekologie na základní škole z pohledu učitelů | cze |
dc.title.alternative | Problematical issues of ecology education at lower-secondary level from the tea-cher's point of view. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 59743 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the Master´s thesis is to identify the problem areas of the eco-logy curriculum at lower secondary level and to create educational activities that would help to better manage these issues. The theoretical part summarizes the situation of the ecology curriculum within biology as a school subject at lower secondary schools. In the practical part of the thesis a questionnaire survey was conducted among biology teachers in order to identify problematic issues of eco-logy and then an interview was conducted with selected participants in the que-stionnaire survey. Teaching materials have been created for those problem areas of the ecology curriculum. | eng |
dc.date.accepted | 2021-05-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Zn-Přn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Petr, Jan | |