Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDitrich, Tomáš
dc.contributor.authorPřibyl, Karel
dc.date.accessioned2024-03-12T10:05:49Z
dc.date.available2024-03-12T10:05:49Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44658
dc.description.abstractCílem diplomové práce je zmapovat problematická místa učiva ekologie na základní škole a vytvořit výukové aktivity, které by tato místa pomohly lépe zvládnout. Teoretická část práce shrnuje situaci učiva ekologie v rámci přírodo-pisu na základních školách. V praktické části práce bylo provedeno dotazníkové šetření mezi učiteli přírodopisu s cílem vytipovat kritická místa ekologie a ná-sledně byl realizován rozhovor s vybranými účastníky dotazníkového šetření. K problémovým místům učiva ekologie byly vytvořeny výukové materiály.cze
dc.format56 s. (95 000 znaků)
dc.format56 s. (95 000 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPřírodopiscze
dc.subjectvýukacze
dc.subjectkritické místocze
dc.subjectekologiecze
dc.subjectvýukový materiálcze
dc.subjectBiologyeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectproblem areaseng
dc.subjectecologyeng
dc.subjecteducational materialeng
dc.titleProblematická místa učiva ekologie na základní škole z pohledu učitelůcze
dc.title.alternativeProblematical issues of ecology education at lower-secondary level from the tea-cher's point of view.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag59743
dc.description.abstract-translatedThe aim of the Master´s thesis is to identify the problem areas of the eco-logy curriculum at lower secondary level and to create educational activities that would help to better manage these issues. The theoretical part summarizes the situation of the ecology curriculum within biology as a school subject at lower secondary schools. In the practical part of the thesis a questionnaire survey was conducted among biology teachers in order to identify problematic issues of eco-logy and then an interview was conducted with selected participants in the que-stionnaire survey. Teaching materials have been created for those problem areas of the ecology curriculum.eng
dc.date.accepted2021-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZn-Přncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePetr, Jan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam