dc.contributor.advisor | Kusová, Jana | |
dc.contributor.author | Marešová, Anna | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:06:00Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:06:00Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-07 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44668 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá kritickými místy výuky německého jazyka na základních a středních školách.
První část práce je zaměřena na zkoumanou problematiku z teoretického hlediska, přestavuje didaktiku cizích jazyků a popisuje RVP německého jazyka a s ním spojené pojmy, které mohou napomoci k pochopení a usnadnění řešení kritických míst ve výuce německého jazyka.
Druhá část představuje vyhodnocení a analýzu 25 dotazníků získaných z projektu IPUP KA7 (Inovace přípravy učitelů pro praxi, CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_038/0006960). Toto dotazníkové šetření se soustředilo na identifikaci kritických míst výuky z pohledu učitelů němčiny na ZŠ, SŠ a gymnáziích. Čtyři z těchto kritických míst jsou analyzována podrobněji a jsou k nim přiložena motivační cvičení, která mohou tato kritická místa pro učitele i žáky zjednodušit a přiblížit. | cze |
dc.format | 81 s. (143 278 znaků) | |
dc.format | 81 s. (143 278 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Kritické místo | cze |
dc.subject | německý jazyk | cze |
dc.subject | didaktika | cze |
dc.subject | cvičení | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | projekt | cze |
dc.subject | critical points | eng |
dc.subject | German language | eng |
dc.subject | teaching | eng |
dc.subject | practice | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | student | eng |
dc.subject | project | eng |
dc.title | Kritická místa ve výuce němčiny | cze |
dc.title.alternative | Critical Points in Teaching German | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 59975 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with critical points of German language teaching in primary and secondary schools.
The first part of the thesis is focused on the researched issues from a theoretical point of view and presents the foreign languages didactics. It further describes the German language framework educational program and related concepts that can help to understand and facilitate the solution of critical points in German language teaching.
The second part presents the evaluation and analysis of 25 questionnaires obtained from the IPUP KA7 project (Innovation of teacher training for practice, CZ.02.3.68 / 0.0 / 0.0 / 16_038 / 0006960). This survey was focused on the identification of critical points from the perspective of German language teachers at primary and secondary schools. Four of these critical points are analyzed in more detail and accompanied by motivational exercises that can simplify them for teachers and students as well. | eng |
dc.date.accepted | 2021-08-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NJn-VKZn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |