Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKusová, Jana
dc.contributor.authorMarešová, Anna
dc.date.accessioned2024-03-12T10:06:00Z
dc.date.available2024-03-12T10:06:00Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44668
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá kritickými místy výuky německého jazyka na základních a středních školách. První část práce je zaměřena na zkoumanou problematiku z teoretického hlediska, přestavuje didaktiku cizích jazyků a popisuje RVP německého jazyka a s ním spojené pojmy, které mohou napomoci k pochopení a usnadnění řešení kritických míst ve výuce německého jazyka. Druhá část představuje vyhodnocení a analýzu 25 dotazníků získaných z projektu IPUP KA7 (Inovace přípravy učitelů pro praxi, CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_038/0006960). Toto dotazníkové šetření se soustředilo na identifikaci kritických míst výuky z pohledu učitelů němčiny na ZŠ, SŠ a gymnáziích. Čtyři z těchto kritických míst jsou analyzována podrobněji a jsou k nim přiložena motivační cvičení, která mohou tato kritická místa pro učitele i žáky zjednodušit a přiblížit.cze
dc.format81 s. (143 278 znaků)
dc.format81 s. (143 278 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKritické místocze
dc.subjectněmecký jazykcze
dc.subjectdidaktikacze
dc.subjectcvičenícze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectžákcze
dc.subjectprojektcze
dc.subjectcritical pointseng
dc.subjectGerman languageeng
dc.subjectteachingeng
dc.subjectpracticeeng
dc.subjectteachereng
dc.subjectstudenteng
dc.subjectprojecteng
dc.titleKritická místa ve výuce němčinycze
dc.title.alternativeCritical Points in Teaching Germaneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag59975
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with critical points of German language teaching in primary and secondary schools. The first part of the thesis is focused on the researched issues from a theoretical point of view and presents the foreign languages didactics. It further describes the German language framework educational program and related concepts that can help to understand and facilitate the solution of critical points in German language teaching. The second part presents the evaluation and analysis of 25 questionnaires obtained from the IPUP KA7 project (Innovation of teacher training for practice, CZ.02.3.68 / 0.0 / 0.0 / 16_038 / 0006960). This survey was focused on the identification of critical points from the perspective of German language teachers at primary and secondary schools. Four of these critical points are analyzed in more detail and accompanied by motivational exercises that can simplify them for teachers and students as well.eng
dc.date.accepted2021-08-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNJn-VKZncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam