Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘepka, Emil
dc.contributor.authorVondrášková, Hana
dc.date.accessioned2024-03-12T10:06:02Z
dc.date.available2024-03-12T10:06:02Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44670
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o problematice stresu vysokoškolských studentů učitelských oborů. Zaměřuje se na duševní zdraví a psychickou odolnost budoucích učitelů, jejichž povolání patří z hlediska stresu a jeho zdravotních dopadů mezi rizikové. V rámci sekundární prevence zkoumá zvyklosti studentů v oblasti stress managementu, přičemž hodnotí účinnost jednotlivých zdraví prospěšných i neprospěšných antistresových technik. Práce téže mapuje vývoj zvládání zátěže studenty a zaměřuje se na stres jako faktor ovlivňující studijní úspěšnost.cze
dc.format105 s. (160 934 znaků)
dc.format105 s. (160 934 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectstrescze
dc.subjectsekundární prevencecze
dc.subjectcopingové strategiecze
dc.subjectúčinnost copingových strategiícze
dc.subjectstress managementcze
dc.subjectpsychické zdraví učitelůcze
dc.subjectpsychické zdraví studentůcze
dc.subjectzvládání zátěžových situacícze
dc.subjectstudijní úspěšnostcze
dc.subjectškola a strescze
dc.subjectzdravý životní stylcze
dc.subjectstresseng
dc.subjectsecondary preventioneng
dc.subjectcoping strategieseng
dc.subjecteffectivity of coping strategieseng
dc.subjectstress managementeng
dc.subjectmental health of teacherseng
dc.subjectmental health of studentseng
dc.subjecthandeling challenging life situationseng
dc.subjectacademic successeng
dc.subjectschool and stresseng
dc.subjecthealthy lifestyleeng
dc.titleSekundární prevence stresu studentů Pedagogické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicíchcze
dc.title.alternativeSecondary stress prevention of the Pedagogical Faculty students of the University of South Bohemia in České Budějoviceeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag60140
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the topic of stress of university students of field of study teaching. It focuses on the mental health and mental resilience of future teachers, whose professions are among the risky in terms of stress and its health effects. As part of secondary prevention, it examines students' habits in the field of stress management, while evaluating the effectiveness of individual health-beneficial and non-beneficial anti-stress techniques. The work also maps the students development of coping with stress and focuses on stress as a factor influencing academic success.eng
dc.date.accepted2021-08-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePSYCHn-VKZncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMan, František


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam