Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNohavová, Alena
dc.contributor.authorMarešová, Pavla
dc.date.accessioned2024-03-12T10:06:06Z
dc.date.available2024-03-12T10:06:06Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44674
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na kritická místa ve výuce anglického jazyka z pedagogicko-psychologického pohledu a v prostředí jazykových škol. Tato práce si klade za cíl blíže se seznámit s tématem kritických míst a specifikovat tuto problematiku, popsat jednotlivé dílčí aspekty výuky, jež mohou vést ke vzniku kritického místa, mapovat kritická místa, s nimiž se autorka setkala po dobu své praxe, a s níž se studenti a žáci mohou střetnout také (nejen) v jazykových školách. Praktická část obsahuje hloubkovou sondu do problematiky kritických míst skrze subjektivní deskriptivní analýzu kritických míst vycházející ze zkušeností z praxe autorky práce. Dále případové studie nabízející pohled na zpracování a osvojování vybraného kritického místa z pohledu studentů.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKlíčová slova: výuka anglického jazykacze
dc.subjectfunkční gramotnostcze
dc.subjectjazyková gramotnostcze
dc.subjectčinitelé výukycze
dc.subjectformy a metodycze
dc.subjectstrategie a styly učení cizích jazykůcze
dc.subjectkritická místa výuky anglického jazyka z pedagogicko-psychologického pohledu.cze
dc.subjectKeywords: English language teachingeng
dc.subjectfunctional literacyeng
dc.subjectlanguage literacyeng
dc.subjectteaching factorseng
dc.subjectforms and methodseng
dc.subjectstrategies and styles of foreign language learningeng
dc.subjectcritical points in English language teaching from a pedagogical-psychological point of view.eng
dc.titleKritická místa ve výuce anglického jazyka z pedagogicko-psychologického pohleducze
dc.title.alternativeCritical fields of English language teaching from pedagogical-psychology point of vieweng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag60732
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is focused on critical points in the teaching of English from a pedagogical-psychological point of view and in the environment of language schools. This work aims to get acquainted with the topic of critical points and specify this issue, describe the various aspects of teaching that can lead to a critical point, map the critical points that the author has encountered during her practice, and with which students and pupils can also meet (not only) in language schools. The practical part contains a depth analysis of the issue of critical points through a subjective description of critical points based on the experience of the author's practice. Furthermore, case studies offer a view of the processing and acquisition of selected critical points from the perspective of students.eng
dc.date.accepted2021-05-17
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBetáková, Lucie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam