Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorRemešová, Jana
dc.date.accessioned2021-11-22T12:20:34Z
dc.date.available2021-11-22T12:20:34Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-09-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4467
dc.description.abstractPopis a analýza vztahů v rámci obchodního servisu holdingu Schwan Cosmetics. Vztahy v rámci oddělení obchodního servisu, kde jsou ve styku obchodní oddělení německé mateřské společnosti Schwan cosmetics s oddělením v České republice. Jejich popis, vývoj a možné problémy. Vysvětlení kulturních standardů, rozdílností a situací, v nichž může dojít ke konfliktům.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinterkulturní vztahycze
dc.subjectobchodní vztahycze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectforeign human relationshipeng
dc.subjectbussiness relationshipeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.titleInterkulturní rozdíly v oddělení obchodního servisu v rámci holdingu Schwancze
dc.title.alternativeForeign Human Relations in Department "Customer Supply Department" in Holding Company Schwaneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag12259
dc.description.abstract-translatedAnalysis of relatioships between Czech and German bussinees units in holding company Schwan Cosmetics. Especially bussiness relationships between customer supply department in Czech republic and sale department in Germany. Description of relationship, its progress and problems, culture standards, differences and situations, where we can find conflicts.eng
dc.date.accepted2009-10-15
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam