Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGarabiková Pártlová, Margareta
dc.contributor.authorPechová, Tereza
dc.date.accessioned2024-03-12T10:06:15Z
dc.date.available2024-03-12T10:06:15Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44682
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá profesní spokojeností vybraných učitelů při výkonu jejich učitelské profese. V teoretické části je charakterizována učitelská profese z pohledu historického vývoje i současných proměn, příprava učitele na profesi a téma profesní spokojenosti z celkového pohledu. V empirické části je pomocí kvalitativního výzkumu zkoumána profesní spokojenost konkrétních učitelů a učitelek v průběhu jejich profesní dráhy. Výzkum je založen na polostrukturovaných rozhovorech s vybranými učiteli a učitelkami prvního i druhé stupně základní školy v různých etapách školní praxe. Výzkumné šetření se zaměřuje především na klady a zápory učitelské profese a nároky spojené s učitelskou profesí.cze
dc.format103 s. (205 786 znaků)
dc.format103 s. (205 786 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprofesní spokojenost učitelecze
dc.subjectškolstvícze
dc.subjectučitelská profesecze
dc.subjectosobnost učitelecze
dc.subjectpříprava učitele na profesicze
dc.subjectprofesní kompetence učitelecze
dc.subjectsebereflexe v učitelské profesicze
dc.subjectprestiž učitelské profesecze
dc.subjectprofessional satisfaction of the teachereng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectteaching professioneng
dc.subjectteacher's personalityeng
dc.subjectteacher preparation for the professioneng
dc.subjectprofessional teacher competenceeng
dc.subjectself-reflection in the teaching professioneng
dc.subjectprestige of the teaching professioneng
dc.titleProfesní spokojenost učitelů v průběhu jejich profesní dráhycze
dc.title.alternativeThe professional satisfaction of teachers during their careerseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag61188
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the professional satisfaction of selected teachers in the implementation of their teaching profession. The theoretical part characterizes the teaching profession in terms of historical development and current changes. This is followed by teacher preparation for the profession and the topic of professional satisfaction from an overall perspective. In the practical part, the professional satisfaction of specific teachers during their careers is examined using qualitative research. The research is based on semi-structured interviews with selected teachers at different stages of school practice. The research survey focuses mainly on the pros and cons of the teaching profession and the demands associated with the teaching profession.eng
dc.date.accepted2021-05-17
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVaněčková, Olga


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam