Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNajmonová, Marie
dc.contributor.authorSoběhartová, Martina
dc.date.accessioned2024-03-12T10:06:22Z
dc.date.available2024-03-12T10:06:22Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44688
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá přístupy pedagogů druhého stupně základních škol k inkluzi žáků s poruchou ADHD do běžných tříd. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je charakterizována terminologie poruchy ADHD, vývoj z historického pohledu, její etiologie, symptomy, diagnostika a léčba. Poslední kapitola teoretické části je zaměřena na specifika vzdělávání žáků trpících poruchou ADHD. V empirické části jsou pomocí kvantitativního výzkumu zkoumány přístupy pedagogů k inkluzi jedinců, kteří mají diagnostikovanou poruchu ADHD, do běžné třídy druhého stupně základní školy. Výzkum se zaměřuje hlavně na postupy a metody, které učitelé využívají při vzdělávání žáků s diagnózou ADHD.cze
dc.format87 s. (135 824 znaků)
dc.format87 s. (135 824 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectHyperkinetická poruchacze
dc.subjectADHDcze
dc.subjecthyperaktivitacze
dc.subjectimpulzivitacze
dc.subjectspecifika vzdělávání žáků s ADHDcze
dc.subjectpřístupy učitelůcze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectvzdělávání žáka s ADHDcze
dc.subjectHyperkinetic disordereng
dc.subjectADHDeng
dc.subjecthyperactivityeng
dc.subjectimpulsivityeng
dc.subjectspecifics of education of pupils with ADHDeng
dc.subjectteacher approacheseng
dc.subjectelementary schooleng
dc.subjecteducation of pupils with ADHDeng
dc.titlePřístupy učitelů základních škol ke vzdělávání žáků s ADHDcze
dc.title.alternativeAttitudes of primary school teachers to the education of ADHD studentseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag61290
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the approaches of second-level primary school teachers to the inclusion of pupils with ADHD disorder in mainstream classes. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, the terminology of the ADHD disorder, development from a historical point of view, its etiology, symptoms, diagnosis and treatment are characterized. The last chapter of the theoretical part focuses on the specifics of the education of pupils suffering from ADHD. In the empirical part, quantitative research examines the approaches of educators to the inclusion of individuals diagnosed with ADHD disorder in the ordinary class of the second grade of elementary school. The research focuses mainly on the procedures and methods that teachers use in the education of pupils diagnosed with ADHD.eng
dc.date.accepted2021-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHynek, Jan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam