• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Přístup učitele k sociálně znevýhodněným žákům na 1. stupni ZŠ

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (838.9Kb)
    Posudek vedoucího práce (741.3Kb)
    Posudek oponenta práce (579.8Kb)
    Průběh obhajoby práce (139.8Kb)
    Datum
    2021
    Autor
    Bardová, Nina
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Tématem diplomové práce je přístup učitele k sociálně znevýhodněným žákům na 1. stupni ZŠ. Teoretická část se zaměřuje na sociální vyloučení a jeho roviny, spolupráci školy a rodiny sociálně znevýhodněného žáka, metodika práce se sociálně znevýhodněným žákem, nebo motivace k učení u takového žáka. Praktická část představuje kvantitativní výzkum s pomocí dotazníků, který má za cíl zjistit jednotlivé názory pedagogických pracovníků na 1. stupni ZŠ a provést porovnání pomocí kvantitativního výzkumu.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44692
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV